Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^bude pokračování? Vlčice se začínají rýsovat:-)

0 0
možnosti
Foto

sama nevím, děkuji, Ludmilo, že jste se stavila. Nějaké kousky "vlčic" asi ještě do šuplíku napadaly, tak pohledám. Díky.

0 0
možnosti

Hmm...pěkné "prostné" pro mozkové závity. Zvlášť v konfrontaci se svým já.

Jo, moc dobré!

0 0
možnosti
Foto

J61a61n55a 56M91a59j44o51v19á

7. 12. 2016 19:23

Jo... Bitvy se svým já... Není nic drsnějšího...

1 0
možnosti
Foto

R^Mimobezky. Spis cary, ktere zacaly stejnou drahou a pak se rozdelily. Setkaji se? Citlivy clanek, Jano:-)

0 0
možnosti
Foto

J48a30n39a 82M33a19j40o43v39á

7. 12. 2016 19:22

Uvidíme, co si bude příběh přát. Děkuji, Jane.

1 0
možnosti
Foto

Tak teď už mi to zapadá do sebe! V první části jsem trochu tápala, proč, co a jak se stalo. Teď jsem konečně pochopila, že to byl záměr. Taky jsem občas Ta-s- dlouhým-vedením.

Pěkná povídka!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J87a32n47a 71M73a51j57o94v83á

6. 12. 2016 19:14

Pavli, to je moje chyba, nijak jsem to nevysvětlila. Nějak doufám, že "stezka vlčic" jednou bude souvislejší text, (má i předcházející části, ale ty prostě nejsou Mikulášské) ale sama nevím, jestli to není příliš velký plán. Díky moc za trpělivost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.