Jana Majová

Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.

 

Jana Majová

Malí velcí filharmonici

Jsou různé způsoby, jak trávit volný čas. Můžeme sedět na gauči, na rybách, v hospodě. Můžeme číst, vyšívat, malovat, pěstovat kytky, chodit, jezdit, běhat. A taky se můžeme stát součástí velkého a barvitého světa hudby.

23.5.2017 v 22:33 | Karma: 20,53 | Přečteno: 408x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Obyčejně - neobyčejně

Bylo nebylo, v jednom obyčejně-neobyčejném světě, kde snad nebylo ani sedmero hor, ani sedmero řek, měla svátek Veronika. V obyčejně-neobyčejném světě se mohou spojovat významné věci snadno. Snad proto to vypadalo, že si Veronika nadělí k svátku ten nejlepší z možných dárků. Děti.

17.3.2015 v 19:50 | Karma: 14,56 | Přečteno: 361x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Zlom vaz, Fialko

Zase jsi nás převezla. Zase jsi utekla rychleji, než jsme my, průměrní vzorci populace, stihli zavrtět hlavou.

24.9.2014 v 22:25 | Karma: 6,75 | Přečteno: 535x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Rodová paměť

Jaká matka, taká Katka. Babička to říkával s povzdechem. S takovým docela laskavým. Měli jsme v rodině takovou tu větev, která "nezapadala". Byli jiní, měli jiné hodnoty. Řešili věci a sebe. Když se slavilo, přijeli v plném počtu. Když se stavěl plot, neměli čas. Přístup k životu se dědil po přeslici. Matky a dcery si byly velmi podobné. Vzhledem i přístupem k životu. Matky. A Katky.

3.11.2013 v 14:27 | Karma: 24,20 | Přečteno: 1243x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Kafe s M.

Může za to kolega bloger Jan Pražák a jeho článek o voňavém kafi a jeho vzpomínkách. I já mám dneska vzpomínavou náladu. A tak jsem ho poslechla, převzala "kávovou štafetu a s puntíkovaným hrnečkem se vydala na zahradu.

7.7.2013 v 21:11 | Karma: 17,92 | Přečteno: 718x | Diskuse| Ostatní