Osobní

Jana Majová

Holky, taky vám k nohám spadl Ikaros?

Je to dneska takové moderní téma. Pan Božský. Nebo lépe (pro mne) Pan Osudový. Někdo, kdo ženskou dokonale poplete. Někdo nepopsatelný. Někdo, kvůli komu jsme schopné dělat neuvěřitelné věci. Jaké to tedy je, když "osudovost" pomine?

6.7.2010 v 18:58 | Karma článku: 20.14 | Přečteno: 1834 | Diskuse

Jana Majová

Soukromá úvaha

Začalo mne to udivovat. Mé článečky nemají žádnou oslnivou návštěvnost. (však taky nic oslnivého nepíši). Ale pár lidí už si "mne našlo". A dá se soudit, že někteří se vracejí. Tiše nad tím žasnu. Kdopak jsou asi lidé, kterým stojí za to otevřít můj článek?

29.10.2009 v 17:51 | Karma článku: 5.03 | Přečteno: 490 | Diskuse

Jana Majová

Znám jednu dívku, nemá dukáty...

Aneb lehce překvapené kroky novopečené bloggerky světem jejích i ostatních článků.

26.10.2009 v 21:25 | Karma článku: 12.44 | Přečteno: 1263 | Diskuse

Jana Majová

Karma, čtenost, dukáty

A to jsem zase vyhořela ve snaze pochopit fungování blogu :-). Karma? To je to, čím babička ohřívala v koupelně vodu, ne? Byl tam takový plamínek a nesmělo se na něj foukat. "Dal jsem vám karmu"...jako ten bojler? A pak jsem na to přišla. Něco jako hodnocení. Poplácání po rameni. Jako "dobře týýý". To jsem zas objevila Ameriku :-). A pak diskuse. Zaregistruji se, celá šťastná, že se mi to povedlo...a ono to chce moje dukáty. Cpu do CD mechaniky pětikačku, že jakože jestli to půjde, přihodím těch 295, ať mám tři stovky a můžu si příspěvkovat. Jenže to nešlo. A tak nepříspěvkuji. A nemůžu ani poděkovat tomu hodnému tvorovi, co mi v článečku našel blbou chybu... Ach, ta technika, ten obvyklý problém mezi klávesnicí a židlí - já. Jednou se to naučím...

23.10.2009 v 18:16 | Karma článku: 5.36 | Přečteno: 862 | Diskuse

Jana Majová

Ohlédnutí čtyřicetileté naivky za vlastní promocí

Vzdělání. Dostáváme se k němu různě a má pro nás různý význam. K závěrečnému ceremoniálu, ke slibu a předání diplomu do čekajících rukou absolventů, k slzám maminek by však měla vést CESTA.

23.10.2009 v 17:02 | Karma článku: 26.76 | Přečteno: 1658 | Diskuse
Počet článků 324 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 959

Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.