Jana Majová

Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.

 

Jana Majová

Zamyšlení nad porody doma – aneb kdy dítě získává právo na ochranu svého života?

Mám hluboko v sobě zakořeněný respekt ke svobodě rozhodování jednotlivců o svém vlastním životě, na straně druhé ho mám ale vyvážený podmínkou povinnosti nést odpovědnost. Kdo ale nese odpovědnost za doma se rodící dítě?

23.4.2017 v 20:54 | Karma: 35,79 | Přečteno: 2537x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Rodit doma? Pak se znalostí věci.

Nejspíš není v lidském životě zásadnější okamžik, než narození dítěte. Myslím narození každého dítěte. Je to velké téma, velké tajemství přírody, velké mystérium. Žijeme ve zvláštní době. Technika nás svými možnostmi zaskakuje a překvapuje každý den. Máme svobodu. Nejsem si ale jista, zda s tím vším umíme zacházet a zda jde se svobodou ruku v ruce i odpovědnost.

29.8.2014 v 9:06 | Karma: 22,41 | Přečteno: 930x | Diskuse| Společnost

Jana Majová

PROČ - Poměrně Realistický Osobní Článek - věnováno panu Klušákovi

Ten pán je poměrně zvláštní. Jeho pravdy jsou absolutní a svět místo ke spiknutí. Dokonce mi věnoval dlouhý článek - to proto, aby podrobně vyvrátil jakýsi můj názor v diskusi. Ledasco mi ale objasňuje. A protože teď kompletně, vlákno po vlákně, smazal diskusi na svém blogu, rozhodla jsem se psát.

29.5.2013 v 17:33 | Karma: 13,10 | Přečteno: 720x | Diskuse| Osobní

Jana Majová

S péčí řádného hospodáře aneb dotace selským rozumem

Úvaha o veřejném tématu, které mi, jako "lakomé hanačce" pořád vrtá hlavou. Proč si necháváme protékat mezi prsty dotační peníze? Že bychom byli tak bohatí? Nebo tak nemoudří?

29.8.2010 v 13:35 | Karma: 8,30 | Přečteno: 1088x | Diskuse| Ekonomika

Jana Majová

Kocourkov náš roztomilý aneb státní maturity nerozumné

Princip státních, tedy jednotně definovaných maturit mi nevadí. Vlastně jsem tak maturovala před "světelnými lety" taky. Jen mne fakt zajímá, jak to v naší zemi děláme, že dokážeme vygenerovat tak absurdní chaos. Nějak mi vadí, že to odnesou maturanti, vám ne?

29.8.2010 v 10:20 | Karma: 9,99 | Přečteno: 827x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Tak tohle na mne, milé noviny, fakt nezkoušejte!

Vezmu si takhle do ruky noviny (ty opravdové papírové) a z článku na první straně na mne "zakřičí" věta, že že pro ženy je neplodnost horší než rakovina... dost drsná manipulace, že?

22.10.2009 v 17:20 | Karma: 19,01 | Přečteno: 1216x | Diskuse| Ostatní