Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, vy se máte. Carmina je krásná. Pro mě ji objevil film Excalibur z roku 1983. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

A víš, že pro mne možná taky? Rozhodně si na něj vždycky, když mnou ta hudba proletí, vzpomenu.

Ve skleníku zní neskutečně.

1 0
možnosti
Foto

To muselo být krásný! Vzpomínám na Kroměříž před rokem.;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Bylo, opravdu. Vidíš, píšu si za ucho, že příště plánovat setkání, když bude ve skleníku nebo Sněmovním sále koncert!

1 0
možnosti
Foto

Tady múza opravdu políbila na pravém místě.R^V

1 0
možnosti
Foto

Vítej, Jituš, jsou opravdu skvělí a zaslouží si velký respekt všichni do jednoho.

0 0
možnosti

I87v14a30n72a 62L55a93n56c55e

10. 6. 2019 12:52

Carmina Burana je uzasna, hned bych si je sla poslechnout.R^V

1 0
možnosti
Foto

Třeba se to někdy brzy povede, Ivano.

Děkuji Vám, že jste se zastavila.

0 0
možnosti
Foto

R^To muselo byt uzasne:-)

1 0
možnosti
Foto

J34a47n66a 61M92a83j38o23v37á

10. 6. 2019 11:14

Bylo... Však ten prostor znáš :-)

1 0
možnosti

To je krásná akce. Kéž má dlouhého trvání:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Věřím, že bude.

Vám,Ivo, děkuji, že jste tam s nimi/námi, zašla, i když "jen" blogově.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Jani, máš velký dar. Nabízíš informace o krásném zážitku tak pěkně zabalené, aby ta křehkost neutrpěla. Tvůj styl psaní je úžasný. Jsi schopná krásně napsat o čemkoli. :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsi laskavá. A vidíš, mám pocit, že se to napsat vůbec nedá a to, co, co jsem vypotila je takový "pytlíkový čaj" proti skutečnosti čajového obřadu...

Skvělí prostě byli.

0 0
možnosti

Tak to byl vskutku hezký hudební zážitek, který jsi pěkně zaznamenala, Jano:-))

Dík!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Přidala jsem odkazy všude, kde mi je google pomohl najít. Klavírní sólista Honza je přímo od nás. Stojí za to poslechnout si, co dokáže třináctiletý kluk.

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.