Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naděje, i a ze smutku vzrostlá je "naděje" a to je na tom krásný...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ludmilo. R^

0 0
možnosti
Foto

Dojalo mne to: příběh i obrázek. Ze smutku může vyrůst i radost. Prostě takový je běh života.R^V

1 0
možnosti
Foto

Dokud na smutných místech dokáže vyklíčit něco nového, ještě pořád se nemusíme bát :-).

1 0
možnosti
Foto

Jani, krásné a ze života. Když s mužem procházíme vsí, tak vzpomínáme, kde kdo bydlel. Na některé jsou vzpomínky které se ze srdce nevymažou, jiní zmizí ze života....R^V

1 0
možnosti
Foto

Ano, právě tak jsem na to myslela. Spousta domů pro mne příběh nemá. Tento ano. Děkuji, Danko. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. kéž by takových dvojic bylo víc. Připomnělo mi to báseň Kytička sněženek - "... starý muž kytičku vybírá, dlouho, dlouho je vybírá, aby se kytička líbila stařence - sněžence..." Díky za milý článek. V:-)

1 0
možnosti
Foto

A to je hezká paralela, děkuji za ni. I za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Dášo a přeji vše dobré.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně popsanej Život :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Filipe a mějte se pěkně :-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a cením si toho, že ses tady zastavila. Těším se na všechna příště.:-)

0 0
možnosti
Foto

promítají se mi hlavou všichni ti sousedé z baráku , ale hlavně ti od mých babiček...a jak pak byly domy prázdné, tiché a jak pak přišli nějací noví.Já tam pořád vidím ty staré, ale po takových osobních ranách osudu za poslední dvě tři léta, zmoudřela jsem ze stesků a je pro mne nadechnutím, to nové... dům žije žitím kohokoliv, kdo mu ten život dá. Krásně napsané. Moc děkuju:-)

2 0
možnosti
Foto

To já děkuji za zamyšlení, Radko. :-)

0 0
možnosti

Krásné a nadějeplné...R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Ivo, mějte se hezky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS