Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Platí pro ženy i muže, ne nadarmo se zpívá v jedné staré písni: Malý gigolo, smutný gigolo, nevzpomínej na své mládí. Kdy jsi v lesku žil, důstojníkem byl, kdy tě měli všichni rádi. - Platí, že ničím nezasloužené dary jako krása nebo talent na rozdíl od třeba vydřeného vzdělání, pracovitosti a píle si dříve nebo později vyberou tuto “bezúročnou půjčku” nakonec zpátky. A někdy dost krutě. Znal jsem také jednu Tamaru, hezkou, chytrou modelku a skvělou tanečnici. Nedávno ji můj kamarád, který s ní kdysi i chodil, potkal a říkal, že se úplně otřásl, jaká z ní je alkoholická troska, vypadající na osmdesát, strhaná a s vypitým mozkem. Ta zřejmě stárnutí také vůbec nezvládla. Smutné. Ale ne zas tak výjimečné.

4 0
možnosti
Foto

J69a69n32a 73M60a26j50o65v67á

14. 11. 2018 13:40

Kdyby tak bylo možné vysledovat, jak se to tak stane, že jedna ženská (jo, já vím, takhle blbnou i chlapi, to je jasné, nesoudnost je, jako všechny vlastnosti, rovnoměrně rozprostřená v obou pohlavích) v tom okamžiku, kdy se dráha života odkloní od té "zadarmo" krásy a mládí přesune k jiným radostem života a jiná ženská začne trvat na jejich uchování (té krásy a mládí), bylo by to na Nobelovu cenu.

Znám dokonce dvojčata, z nichž jedna zůstala tak nějak sama sebou a druhá se stala Tamarou s hodně velkým T. Tu tamarovitou jsem mívala raději, byla doba, kdy jsme se hodně vídaly. Teď už skoro ne. Ji nezajímá, že husa je nejlepší pomalu pečená a přijde jí divné, že mám v obýváku hračky a zadarmo se o někoho starám, mne zas to, kam se píchá který botox či kýho šlaka. Já mluvím o dovolené, ona o plastice... a tak se čas od času sejdeme (polopracovně) vyřešíme potřebné a zase se tak nějak rozejdeme a obě víme, že jsme mimoběžky... její vnouče jí říká křestním jménem....

A alkohol...ten je častým průvodcem. Jenže na dně skleničky pravda nebývá.

0 0
možnosti

...zde bych chtěl zmínit i velmi citlivou Tamaru, která se vyznačovala příjmem prakticky všech známých radiotechnických vysílačů v pásmu decimetrových až centimetrových vln s dosahem (detekcí vysílačů) do 400 až 500 km. Z toho usuzuji, že Tamara rozhodně blbá být nemohla:-)

3 0
možnosti
Foto

J64a52n10a 64M64a27j63o97v56á

14. 11. 2018 12:22

Františku, pravdu máš naprostou jako vždy (téměř - s výjimkou situací, kdy mám pravdu já :-))) ) Mohu ovšem se zkušeností pletařky říci, že centimetrová vlna je na houby, z toho neuděláš ani očko hladce či obrace, natož uzlík. Ty decimetrové už by, s jistou dávkou snahy, šlo.

Děkuji, že ses zastavil, potěšilo mne to.

1 0
možnosti
Foto

Jani, to je přímo učebnicový příklad, jak člověku je leda ke škodě, když sám sebe bere příliš vážně. I v těžké situace se vyplatí, když se pokusíme o nadhled a pokud to jen trochu jde, tak se i sobě zasmát. Vždycky se tohle líp radí, než uvádí do praxe, ale za pokus to stojí stoprocentně! R^

3 0
možnosti
Foto

J88a55n86a 84M65a68j75o58v90á

14. 11. 2018 7:24

Zdeni, děkuji, že ses tady zastavila. Ono není snadné zůstat nad věcí a ani to vždycky není v životě možné - občas nás prostě něco pořádně skřípne. Ale z okouzlením sebou by se neměl stát životní program. (Ostatně, bývá za ním ošklivý mindrák.). Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

kdo je šťastnej a spokojenej se svým životem nemusí pořád řešit životy jiných...ikdyž taková ženská s vosím psem ta může být trnem v oku leckomu;-)

1 0
možnosti
Foto

To si piš! Buď je anorektička nebo úplně pošahaná.;-)

1 0
možnosti
Foto

A o to člověk přijde, když si nechává přírodní vlasy.8-o;-D Myslím, že ta paní muzikantka by si s Tamarou mohly podat ruce.;-)

2 0
možnosti
Foto

J14a16n15a 55M33a31j20o60v15á

13. 11. 2018 22:20

Klárko, já jsem baba marnivá a šedivá chodit nechci. V rodině to u nás přichází brzy...muzikantka je dáma...co já vím, 75? S její dcerou jsme vrstevnice. Chodí načesaná, v kostýmcich, takovou babičku mít je výhra. Se sborem projezdila Evropu. Horší se jí zrak, tak s ní už teď do zahraničí jezdí dcera nebo některé z vnoučat. Ale tah na branku má pořád neuvěřitelný.

0 0
možnosti

Většinou to tak dopadá, když není shůry dáno, a v apatyce je vyprodáno.

Není dána schopnost srovnat žebříček hodnot, a jsou viděny jinde než ve skutečnosti jsou.

Pak se stane, že když chce někdo moc, nemá nic...

3 0
možnosti
Foto

J60a47n57a 84M53a41j49o14v34á

13. 11. 2018 22:24

Ano, vnímám to podobně. Mám takovou i jednu z dávných kolegyň z nemocnice. Nestýká se s námi - jsme "staré". Teď přišla během dvou let o oba rodiče...jenže to ty její pětatřicítky z baru nedokáží sdílet. Zůstala s tím sama... a od nás, které víme své, si pomoci nenechala. Asi aby nebylo zjevné, že má v rodném listu podobné první dvojčíslí. Až mi jí líto bylo...

1 0
možnosti
Foto

J77a45n 21P74r64a55ž53á98k

13. 11. 2018 19:39

R^Jani, nevesely pribeh. S casem se nesmi bojovat, cas se musi zit.

6 0
možnosti

Někteří lidé, škodí sami sobě, ale viníka vidí vždycky někde venku...

Bohužel.

2 0
možnosti
Foto

Pak jsou i druzí, co dokážou tři roky hledat chybu, kterou neudělali.

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.