Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^No, Jano, co k tomu říct..? Ale vím, že jsem tě včera moc ráda poznala. :-) Doufám, že si to zas někdy zopáknem...;-)

0 0
možnosti
Foto

A myslím na tebe a přeju vyřešení co nejdřív. Zase se mi potvrzuje onen "mor" sociálních sítí...:-/

0 0
možnosti
DT

Prožila jsem něco podobného, bylo mi tehdy 14. Vím, co asi prožíváte, ten pocit, že "se něco děje" a vy nevíte co na vás vyskočí zpoza vašich zad.

Jani možná vám pomůže ta zkušenost - každá takováhle historka má svůj začátek, prostředek a konec. I když se uprostřed toho všeho zdá být ten konec strašně vzdálený, on jednou přijde. R^

A slušní lidé, co vás znají, na drby věřit nebudou. Víte, lidi vás budou pomlouvat i bezdůvodně, natož když jim někdo dá důvod (jakkoliv vymyšlený). Alespoň můžete rychleji rozlišit hodné a zlé lidi.

Držím palce, aby váš "konec příběhu" přišel co nejdřív.

0 0
možnosti
Foto

J28a23n19a 49M93a72j95o70v27á

22. 10. 2018 17:04

Tak nad sebou, Dano, přemýšlím - já jsem to asi fakt blbě napsala. Šlo mi o to, že stát nedokáže lidi ochránit před újmou a současně jim nedovolí, aby se bránili sami. Copak je normální, aby po roce byl jakýkoliv konec stále v nedohlednu? A kdyby byl v nedohlednu s tím, že lidé tohoto typu mají zakázáno mezitím dělat to (co tvrdí, že nedělají, tak jim to nemůže vadit), čím se instituce zabývají, tak ať se to táhne i pětiletku, ale jim celou dobu nic nebrání pokračovat...

To je to, co mne opravdu hodně zlobí.

Ano, že je to síto na lidi, to je jasné a v podstatě nám to nevadí - nikdy jsem se nelíbila všem a manžel je technik, který věci bere velmi racionálně. Na druhou stranu...taky je to síto na zakázky...a to už je zas jiná...

Uvidíme, co přinese čas. Vám dík. R^

0 0
možnosti
Foto

Hyena? Omlouvám se tomu zvířátku... Vydržte!;-)

1 0
možnosti
Foto

J35a54n91a 66M50a65j71o22v73á

21. 10. 2018 19:47

Děkuji Bohunko, příště seskládám něco veselejšího :-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

J41a79n86a 14M15a49j26o52v69á

21. 10. 2018 15:02

Všechny jsou čiročirou fantazií postavenou na nás - skutečných lidech. Když to čtete, zdá se, že tomu nikdo nemůže věřit...ale věří. Co info, že peru špinavé peníze přes Panamu? Safra, ani netuším, kde to je a co bych tam prala. Že chce můj muž rozkrást město? A jak by to udělal, když pracuje 50 km odsud a ze své podstaty je spíš ten, kdo rozdává? Že budeme u soudu vypovídat o falšovaných zakázkách? Jo, byli jsme tam. Ale jako svědci a ve zcela jiné věci, kde je obviněný zcela někdo jiný a s žádnou prací to nesouvisí. Souhlasil jen čas a místo. A tak se tam i někdo, kdo tomu uvěřil, přišel podívat. Myslíte, že pak zveřejnil, že je to jinak? Ani omylem.... Tak by se dalo...donekonečna....absurdnost na absurdnost.

Vynášet od nás nic tímto způsobem nejde. Nemá to kdo udělat.

0 0
možnosti
Foto

Ach jo;-( Myslím na Tebe.

1 0
možnosti
Foto

Ach jo.;-( A lidi tak rádi sežerou ty nesmysly...

1 0
možnosti
Foto

J31a69n33a 90M35a69j98o93v92á

20. 10. 2018 20:50

To víš, že se takoví najdou. Oba už pracujeme mimo město, ale já pořád v oboru a celkem blízko, takže se mne na to občas někdo zeptá. A to je ještě dobré. Horší s těmi, kdo se ani nezeptají a "ví".

0 0
možnosti
DS

Jani... kdyby tak šlo pomoci. Držte se.V

0 0
možnosti
Foto

To je jak zlý sen!8-o Kéž by existovala nějaká účinná obrana. Držím palce, ať to brzy skončí.R^

0 0
možnosti
DV

D75a19v16i13d 67V12l77k

20. 10. 2018 19:13

Neskutečné .Kdo to je? někdo úplně neznámý,nebo někdo z Tvého okolí? Držím Ti palce.

0 0
možnosti
Foto

J76a30n40a 87M90a80j21o88v61á

20. 10. 2018 20:48

Někdo, kdo vplul do našeho okolí. Nechce se mi to moc upřesňovat, přece jen...

0 0
možnosti
JP

Vždycky jsem přemýšlel o motivaci takových lidí. Kde byl ten prvotní impuls. Nedošel jsem k ničemu jinému, než že jde o lidi postižené, nemocné, které šířené zlo živí jak mateřské mléko. Jedna známá, vynikající tanečnice a choreografka, zažívá něco podobného a je to ještě mnohem šílenější příběh, tak šílený, jak si jen lze představit. Chystám se o něm napsat, peklo v krystalické podobě. Ani když se odstěhovala do Ameriky, neskončilo to. Její stín (žena) šel za ní! Dala to k soudu, protože jí to ničilo život, v Česku i v Americe. V USA už její stín odsoudili, v Čechách se to vleče. Jak typické. Držte se, Jano, protože tihle lidi mají, bohužel, to hlavní, co my, zaneprázdnění aktivní lidé, nemáme, ČAS a chuť ničit. Zlobrové uslintaní!

4 0
možnosti
Foto

J97a53n23a 36M13a97j19o54v92á

20. 10. 2018 18:54

No, napsala jsem toho jen malou část. V podstatě střípek...

Díky, Josefe.

Těším se na článek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.