Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takhle úžasně oslavit narozeniny, parádaR^!!!

Jinak, jak jsi, Jani, nemohla fotit, protože Ti ve výhledu zavazel fotograf, to mě odbouralo;-D!

1 0
možnosti
Foto

J51a54n42a 62M12a56j28o86v15á

29. 7. 2018 16:04

To ale to vůbec nekecám, sedla jsem si pěkně na kraj, vedle uličky, abych měla výhled. A on se do té uličky prostě posunul se židličkou i "nádobíčkem". No to bylo zoufalství. Ale je pravda, že tam byl oficiálně a fotky se mu moc povedly.

1 0
možnosti
Foto

Už je to velká holka a povedla se!R^ vždyť je cela TyV

1 0
možnosti
Foto

J49a41n27a 39M23a41j91o65v27á

29. 7. 2018 16:05

No, rozhodně mne nezapře, ani kdyby chtěla :-)

1 0
možnosti
DT

:-)R^ Krásné...

R^ Moc hezký den, Jani, vám všem.

1 0
možnosti
Foto

J48a75n26a 92M33a82j43o65v56á

28. 7. 2018 17:03

Děkuji, že jste se stavila. :-)

0 0
možnosti
MV

Hodně radosti, zdraví a lásky k těm tricatinam. A tobě díky za fotky ze zahrady v kromě Říži. Utíkal jsem se tam "najít" v době, kdy jsem sloužil na vojne. Tak krásný to tam tenkrát nebylo, ale pro mě to byl hotovej ráj.

1 0
možnosti
Foto

Rotunda asi byla stejná, ale... Copak to zajímá vojáka? Ale místa, kde jsi byl na vojně bys nepoznal. V kterých jsi byl kasárnách? Vyfotím to to tam dnes... :-)

0 0
možnosti
Foto

Vítej. A přijeď :-)

0 0
možnosti
Foto

J74a81n50a 54M30a20j40o84v20á

27. 7. 2018 13:20

Děkuji Ti. Zkusím myslet na to, že bych na příští rok vymyslela něco s koncertem...na zámku je ta atmosféra prostě nesdělitelná...

0 0
možnosti
Foto

seděla jen malý kousek vedle foulcaltova kyvadla, které právě v této rotundě kresbou do jemného písku ukazuje otáčení zeměkoule. A postu

Zdroj: https://majova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=672214V Rotundě prostě stačí klidně se zastavit, zvednout hlavu a rozhlížet se. Staletí i současnost přijdou sami. Za kýmkoliv.šálem zářivých oblaků vedle okolo samotné rotundy.

Zdroj: https://majova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=672214

1 0
možnosti
Foto

tak si říkám, kdybych já místo Foucaultovo kyvadlo napsala foulcaltovo, a staletí a současnost přijdou sami s měkkým, tak máte zábavu na celý večer-když vzpomenu jak mě zesměšňujete pro sebemenší překlep -a teď jsem vám ještě dala záminku ukázat jaké jsem čarodějnice že si dovolím pod blogem na vážné téma poukázat na takové prkotiny-protože to co děláte vy mně pod mými blogy si k vám dovolit nelze, že? jinak karma za pěkný blog

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ráno se na to podívám a případně opravím. Ač kyvadlo si nechám s velkým. Díky za upozornění.

0 0
možnosti
Foto

J60a76n28a 73M92a95j51o73v10á

26. 7. 2018 22:57

Děkuji, však sama uvidíš :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.