Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

"Záhada mizení" - krásný, třeba mizí na jinou planetu;-)

0 0
možnosti
Foto

J48a17n68a 14M70a19j15o41v26á

28. 7. 2018 17:01

Díky, tak nemám jiné vysvětlení :-)

0 0
možnosti
DS

Já jsem nakoupila dva pořádné pytle gumiček, ale mám je v kuchyni namísto v toaletce a neříkám jim "do vlasů", ale na pytlíčky, co jimi jistím dobrůtky pro děti. Ale jinak na tvé představě s tou planetou něco je, Jani. Každopádně karmaV

0 0
možnosti
Foto

J43a43n25a 23M34a89j75o46v13á

28. 7. 2018 17:02

Děkuji. A ať jištění odolává nájezdníkům. R^

0 0
možnosti
MS

"Cože, nepřišly gumičky? Z toho mě dostane jedině Stanik. Zavolejte Stanika!" :-)

1 0
možnosti
Foto

J13a35n87a 69M28a96j43o96v83á

26. 7. 2018 12:16

Milane, přiznávám, normálně mi musel google napovědět :-)). Díky moc :-).

1 0
možnosti
Foto

Gumičky, sponky hojně užívám. Mám vlasaté psy. Vždycky holky před procházkou vyčešu a dám gumičky aby ladily. Nebo skřipečky či sponečky co je právě na skladě. Ano na skladě všechno beru ve velkém. Domů se vracím se psy od trávy, sena i hnoje. A gumičky? Marný boj. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

J42a67n37a 25M57a68j72o52v66á

25. 7. 2018 17:05

Tak ta záhady mizení platí i pro čtyřnožce? No tak to máme to téma zase ale složitější, co???

Díky, že ses, Dani, stavila :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D R^. Karma. Královsky jste mně pobavila. A máte dar "udělat" vědecký výklad i z takové věci, jako jsou gumičky.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ladislave a jsem ráda, že jste poslal do světa noční úsměv.R^

(A přitom taková blbost, co?)

0 0
možnosti
Foto

Tento vskutku zapeklitý problém mi taky nedá spát. Jediné vysvětlení je, že v našem časoprostoru existují jakési díry do jiných dimenzí. Už půl hodiny hledám perko do vlasů, prokazatelně položila na postel. Buď se zítra (ne)probudím s oním kovovým předmětem zapíchnutým v zádech nebo je zaděláno na novou záhadu. R^;-D

1 0
možnosti
Foto

J16a26n89a 48M50a44j59o46v60á

24. 7. 2018 22:36

Po svých letitých zkušenostech soudím, že se probudíš nezapíchnutá, mám dojem, že to už bych byla jako ježek :-). Ale pošli, prosím, ráno hlášení o stavu kovových předmětů v těle a blízkém okolí, jo? Tak pro klid duše (výjimky se najdou - vždyť Helen má sponu snad dvacet let...)

1 0
možnosti
DV

D63a16v16i31d 26V19l80k

24. 7. 2018 17:55

Závažná témata.Přidal bych ještě "Kam mizí mužům ve středním věku vlasy a svaly?";-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Davide, děkuji za doplnění témat, upřímně, téma kam mizí mužům vlasy považuje svět kreativní vědy za překonané a na příští konferenci se v zákulisí hovoří o tématu "nadbytečnost vlasů ve výbavě sexy muže", tak tím bych se asi netrápila (být chlap).

Zajímavá je ale problematika úbytku svalstva. Tam nedávno jeden odborník (no, můj manžel shodou okolností) nastolil teorii o transformaci. A to poté, co jsem se ho zeptala, kam zmizel jeho "pekáč buchet" s odkazem na rostoucí pupík. Poplácal se po něm a zadumaně zkonstatoval, že "věc je v řešení. Pekáč buchet je sežranej a teď to znovu kyne." Dle této teorie prostě stačí vyčkat.

(Ale...co já vím...nevymlouvá se on? ;-))

1 0
možnosti
Foto

To souvisí s tím, že zmíněné vlasosvorky jsou v přírodě nestabilní, jak zjistil už Jára Cimrman, který jako první změřil jejich poločas rozpadu (gumičky 11 týdnů, sponky 10 měsíců). A protože oba jevy jsou vyvolány příslovečnou parádivostí žen, nazval tento rozklad "parádioaktivita". :-)R^

3 0
možnosti
Foto

J94a48n52a 98M73a44j55o17v90á

24. 7. 2018 22:39

Parádioaktivita, jo? Navrhla bych dotáhnout ty časy, 11 týdnů na gumičku půjde jen v některých podmínkách a ty se v mém okolí nevyskytují. 11 dní - maximálně. Možná je potřeba větší sucho,teplo,měsíc v úplňku? Polární záře na dohled? Nevím, nevím...

1 0
možnosti
Foto

Gumičky ani sponky jsem nikdy nepotřebovala, ale je to zajímavá blogová úvaha;-)R^

1 0
možnosti
Foto

J74a83n68a 69M58a43j64o91v74á

24. 7. 2018 22:40

No a nehromadí se to někde u tebe? Když je nepotřebuješ, jsou tam v bezpečí :-)))

1 0
možnosti
Foto

Jani, mám doma sponku, kterou jsem si někdy v roce 83 koupila za nekřesťanských 60 kaček - nikdy nedržela, ale mně se moc líbila. Ostatní sponky a gumičky, co jsem nakoupila v nespočetném množství, také téměř všechny někam zmizely. Julince přinesl Ježíšek 20 krásných gumiček do vlasů a už na Silvestra nebyla k nalezení ani jediná. A protože jsem děvče spořivé (a kudy a kam mizí, jsem dosud neobjevila) Používáme teď místo gumiček nastříhané silonky. Drží dobře a netrhají vlasy ;-)

1 0
možnosti
Foto

J27a55n46a 40M26a40j17o45v15á

24. 7. 2018 14:28

Jejda, tak doufám, že tu svou "historickou" dobře opatruješ a máš ji v trezoru...že by netrefila tam, kam mizí ostatní?

Zlepšovák se silonkami je geniální (pssst, neříkej jim, že jsou gumičky, ať taky nezmizí).

Díky, že ses zastavila, mám radost.

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.