Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jani, moc krásné ohlédnutí V

3 0
možnosti
Foto

J74a61n34a 91M52a34j76o36v76á

13. 7. 2018 23:32

Děkuji,že jsi tohle neveselé čtení zvládla. Potěšilo mne to. Vlastně jsem nečekala, že to bude někdo číst.

0 0
možnosti

Dost casto a pravidelne pendluji prechody v Alzbetine, Svate Katerine a Vserubech. Obcas i Folmave a Waldmünchen a vzdy si predstavuji, jak to tam asi vypadalo pred osmdesati, sedesati ci ctyriceti roky.

Nekdy v roce 1985 jsme s kamaradem dojeli u zmineneho Waldmünchen az k zavore na nemecke strane. vlevo i vpravo od ni vycnivaly strazni veze, z nichz nas dalekohledy smirovali hrdinni pohranicnici.

Mezi tim Alzbetinem a Bayerischem Eisenstein je krajina otevrena a tak jsme zase videli jak ti pohranicnici oraji a vlaceji to pasmo smrti, aby byla vydet kazda stopa nebozaka pokousejiciho se o utek.

1 0
možnosti
Foto

J89a58n25a 15M51a87j89o79v29á

13. 7. 2018 23:35

Když mi po "sametu" došlo, jak obrovské "šméčko" to celé bylo na obyčejné lidi, byla jsem strašlivě naštvaná. A vlastně mi to naštvání trochu vydrželo doposud. Stav, že si někdo po době totality stýská...nepochopím, nepochopím. Snad proto to na mne vždycky tak působí.

Vám moc díky, že jste se podělil o vzpomínku.

1 0
možnosti
Foto

Jani, já tam kdysi byla. Když jsem se rozhlídla nahoře od penzionu, myslela jsem, že jsem se ocitla v pohádce. Pro mě zůstává tohle místo nejkrásnějším na světě. Kdysi jsem tady o něm taky psala: https://ivanavavrinova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=86852 Děkuju za tenhle blog :-)

1 0
možnosti
Foto

J55a17n61a 44M98a90j24o56v95á

13. 7. 2018 17:58

Ivi, vítej. Jo, je tam božsky a jestli myslíš Marii, tak to se mrkni, jestli máš chvilku, asi "o tři blogy zpátky" na "Vzhůru k výškám", poslední (snad) fotka je právě z penzionu Marie, kde jsme si dali finální polívku a kafíčko. Ten výhled k tomu byl neuvěřitelný.

Tím víc mne zasáhly všechny ty souvislosti. Kolika lidem "okolnosti" vzaly třeba i tento výhled...

Díky Ti moc.

0 0
možnosti
Foto

kdyby jenom Tvonková ......

Přijďte se podívat do západních Čech

2 0
možnosti
Foto

J71a95n36a 22M59a39j57o49v70á

13. 7. 2018 13:19

Vím, tam jsem na různých místech postávala předloni....Díky, že jste se zastavil.

A víte co? Zas tam přijedu...

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, moc zajímavé a pěkně udělané, díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

J35a97n29a 84M84a13j85o44v93á

13. 7. 2018 12:37

Děkuji moc. Ještě to chtělo Tvoje oko...musela jsi mít škytavku.

1 0
možnosti
Foto

J15a87n62a 71M71a68j93o74v97á

13. 7. 2018 10:57

Jiti, děkuji, že ses stavila, i že tímhle neveselým prokousala. Měj hezký víkend.

0 0
možnosti
Foto

R^Zdravím Jani. Máš to moc hezky udělané. R^

2 0
možnosti
Foto

J75a88n28a 11M66a30j96o27v83á

13. 7. 2018 10:58

Děkuji moc, Danuš :-) a pozdravuj doma i maminku.

0 0
možnosti

Máte "fotografické oko". I když fotky nejsou tak dokonalé jako např. u blogera Šíši, ale mají Váš pohled a již zmíněné fotografické oko je skvělé.

Zkrátka, někdo to v sobě má, a jiný ne.

Vy ano a proto se rád na váš blog vracím.

Karma a pěkný den.

2 0
možnosti
Foto

J27a49n29a 95M67a72j56o46v22á

13. 7. 2018 11:00

Děkuji Vám a vítejte. Já to jen cvakám z mobilu, cvakám sice snaživě, soustředěně a pořád, ale prostě jenom cvakám. Tak děkuji za trpělivost a toleranci (jojo, kostel se mi, chudák, kácí :-(( ) a děkuji, že se u mne zastavujete.

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, pěkně zpracováno i nafoceno!

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Zdeni a mějte hezký den i víkend.

0 0
možnosti
Foto

Jano, díky za blog. Psal jsem kdysi blog - pozapomenutý hrdina Engelmar Unzeitig, protože mne na cestě přes Zvonkovou na kole zaujala jeho osoba i historie těch míst, kterých je okolo Lipna přehršel. V těch místech je obsažena celá krása i tragédie lidstva, jak si dokážeme navzájem ubližovat a jak i za těchto podmínek v krušné době se objeví někdo, komu je humanita bližší, než jeho vlastní život.

R^

5 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji. Pouštěla jsem se do psaní s trochou obavy, že se rozvine debata o odsunu v různých pohledech, ale nešlo mi to z hlavy a "musela" jsem. I když jen tak zlehka. Že tam žil člověk, který je dneska blahořečený, byl pro mne velký objev...

A jsem ráda, že je možné článek přečíst tak, jak jsem ho myslela. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.