Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J74a46n41a 20M26a61j34o95v44á

11. 7. 2018 12:46

Jani, moc děkuji, že jste se zastavila :-)

0 0
možnosti

Dobrá Voda je i v Pošumaví, u nás. Ale jen kaplička a boží muka s křížovou cestou v lese.

Pěkné ;-) počtení i pokoukáníR^

0 0
možnosti
Foto

J50a31n20a 42M24a24j80o40v45á

11. 7. 2018 12:46

A to je určitě taky hezké místo :-). Děkuji za zastavení se.

0 0
možnosti
Foto

Jani to je paráda, aspoň někam se podívám. R^V

0 0
možnosti
Foto

J94a84n50a 25M36a43j68o60v30á

11. 7. 2018 12:47

Tak já tě zas někam vezmu, jestli ti stačí takhle obyčejné fotky :-)).

0 0
možnosti
Foto

Jani, pěkné fotky z pěkného místa. DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Pavle, za zastavení :-)

0 0
možnosti
Foto

Jano, povedené snímky!!R^ V diskuzi u Dany Ten. krátká zpráva na váš milý dotaz. Dana už předem dostala obšírnější mailem, tak jako ostatní blogeři, s kterými jsme dlouhou dobu virtuálními přáteli a tykáme si (kocour@arcor.de). Hezký zbytek neděle celé rodině! :-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji, dovolím si navázat přímý kontakt, jo? A díky za návštěvu :-).

0 0
možnosti
Foto

R^ Jani, než jsem stačila napsat, že kus ušitého oděvu jsou plavky, zjistila jsem, že už bylo prozrazeno. ;-DTato místa jsme projeli o dovolené předloni. Je to další část naší krásné země, jen ty silnice....8-oauto i řidič kvíleli.

0 0
možnosti
Foto

To je mi líto, Soni, mohla jsem počkat. Mně jen přišlo, že jsem se prostě zeptala blbě, že to asi zaujalo jenom mne :-).

U nás celý týden (skoro) řídil Potomek, otrkával se v neznámém prostoru a v jiném terénu, jo, občas použil nikoliv Potomkovský, ale Chlapský slovník :-))

Díky, že ses zastavila.

1 0
možnosti

V kostele v Dobre Vode je oltar nevycislitelne historicke hodnoty, za komunistu na neho diravou strechou prselo. takto nas informovala jeptiska. Byli jsme tam v roce 1978, tehdy tam jeptisky byly, snad I klaster, nevim jestli tam jsou jeste ted. Smutny osud potkal kostel v obci Pohori na Sumave-Buchers, po listopadu cekal na restauratory marne az se sam zritil. Podobny osud jako v Dobre Vode mel kostel u obce Alber, nedaleko ceskomoravske zemske hranice, taky mel diravou strechu a olter nevycislitelne hodnoty, jaky je jeho nynejsi stav nevim, taky jsem tam od r. '78 nebyl. Podivat se I tam stoji za to, uz za prekrasne Slavonice nebo hrad Landstejn.

0 0
možnosti
Foto

Tak teď je Dobrovodský kostel v plném lesku, klášter tam téměř určitě není. Zajeďte se podívat - udělá vám to tam radost.

Jinak mi místy bylo smutno z těch ztracených příležitostí, určitě pohnutých osudů, zřícených budov...díky, že jste to napsal i za mne.

Ve Slavonicích jsme si cestou zpátky dali naprosto dokonalou točenou zmrzku :-)))

1 0
možnosti
Foto

jo jo...na kočky je třeba dávat si pozor:-)

1 0
možnosti
Foto

Ach jo, moji milí čtenáři nesoutěživí, na obrázku "kvízovém" jsou přeci na tehdejší dobu vemi odvážné plavky :-).

1 0
možnosti

Se mi podařilo stáhnout obrázek. A ty plavky jsou super. Věřím, že by se staly módním hitem i teď!:-)))

0 0
možnosti
Foto

R^Další krásná a výpravná reportáž, Jani:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Honzo :-)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.