Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak ten "stánek mlsavé neřesti" nemá fakt chybu. Velmi pěkně vyvedené po všech stránkách. Čokoláda u mě momentálně nefrčí, ale i tak bych si tam vybrala:-)))

Tábor... krásné město. Pro mě s nádechem "pomoci v nouzi". Při jedné z cest do Budějic, se mi v autě neudělalo dobře, a jistilo to bistro (asi Palcát) na náměstí v Táboře, kde mi táta koupil v deset dopoledne panáka na vzkříšení:-)) Co si mysleli místní štamgasti... netuším:-D

Opět super blog, Jano! Díky!

1 0
možnosti
Foto

Marie, já si taky dala "jen" kafe.

Křísící panáci by měli být povinnou součástí lékárničky, nemyslíš?

1 0
možnosti
Foto

Červená v zelené - to je tedy řidičský oříšek :-)

1 0
možnosti
Foto

No.. Aaa proto jsme šli pěšky;-)

1 0
možnosti
Foto

Velmi kreativní - popelnice i čokoláda s medvídky;-D A včera mi někde zmizela poznámka u předchozího - taky znám rezavého kocoura Garfielda, ale je z Ostravska ;-D

0 0
možnosti
Foto

A vždyť já vím, že fotím blbinky :-). Ale...to víš, dovolená :-)). Taky známe ještě jednoho Garfielda, ten je z Karviné. Asi to bude nějaká po zemi rozptýlená partička :-). Díky, Ivi. Gafield mi tady zrovna přede fortissimo v naději, že ještě upadne na zem někomu salámek. (Už neupadne, už jich upadlo dost.)

0 0
možnosti
Foto

R^krásná blbinka-přeju ať takto můžete blbnout častěji nejen pro potěšení vaše, ale i čtenářů těchto blogůR^ a ty popelnice na závěr jsou prostě úžasný

0 0
možnosti

Tabor - nejkrasnejsi mesto na svete. Cim dyl tam nejsem, tim vic to vim.

Diky za blog.

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Míšo :-). Díky, jsem ráda, že jste se stavila. Tábor si určitě řadím do "TOP desítky", město velikostí tak akorát, s fakt krásným centrem a atmosférou - paráda. (No a nedá se nic dělat, budete muset přijet na Moravu, jestli náhodou není nejkrásnější i ta moje Kroměříž) :-))))

1 0
možnosti
Foto

Jééé, vy už jste zpátky? Ráda Tě vidím a děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Všechno je to pěkné, ale ty budíky mě nadchly. Vypadá to, že jsou funkční, takže se tam zřejmě nezastavil čas.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, dobrý den, funční možná jsou, natažené ne. (No, to by někdo jen natahoval a natahoval.) A tak je tam opravdu času, kolik kdo chce a jaký chce :-))). Nic tam neuteče. Ty budíky jsou přímo neuvěřitelné, taky mne nadchly.

0 0
možnosti

Paní Jano, můžu Vám doplnit popisek pod první fotkou?

Je na ní táborská dominanta - děkanský kostel Proměnění Páně na hoře Tábor a před ním jsou dva jírovce maďály, které mají svou historii.

Byly vysazeny roku 1854 u příležitosti sňatku císaře Františka Josefa I. s císařovnou Alžbětou (Sissi). Oba stromy staré 164 let, nesoucí jméno František a Alžběta, jsou nedílnou součástí koloritu náměstí, i když věk a zimní chemický posyp se už na jejich mohutných korunách neblaze podepsaly.

2 0
možnosti
Foto

Skvělé, moc díky :-))). Koukám, že vám nevzdělaně (ač nadšeně) lezu do teritoria... než si naplánujeme ten Táborový víkend, tak si to zkusím aspoň v základu přečíst, ať nejsem za ostudu.

Ten příběh jírovců je ale kouzelný. Můžu ho doplnit do textu blogu?

1 0
možnosti
Foto

R^Asi si tam dojedu nějaký ten čas koupit. I když dneska se taky flákám, chtěla jsem jít bruslit a začalo pršet. Asi znamení.;-D;-):-P

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, čas z Tábora přišel až za tebou, dokonalé :-).

2 0
možnosti
Foto

Momentálně "lenoším" po náročném výletě na kole - jsme taky v Jižních Čechách, kousek od Kaplice. Užijte si to!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

A kdy se vracis,děvucho,do Prahy?;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.