Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A já myslela, že jste naivní paní, které utekly reálie světa, ale ono je to jinak.

0 0
možnosti
Foto

J29a33n93a 12M42a92j87o98v87á

13. 4. 2018 22:29

Děkuji za návštěvu.

0 1
možnosti
Foto

Hezké vyjádření vašeho postoje, který není o nic lepší, ale ani o nic horší od postoje lidí, co si chtějí lékařskou péči přizpůsobit svým požadavkům.

1 1
možnosti
Foto

Předpokládám, že se u vás i elektrikář přizpůsobuje tomu, jaké chcete mít rozvody, nikoliv tomu, aby byly bezpečné i pro vaše okolí.

Můžeme se jistě ohlížet jen sami na sebe. Na samotě u lesa. Mějte se velespokojeně, Františku.

Otázkou je kdo z nás dvou je svobodnější :-).

3 1
možnosti

Tento ústecký připad mi připomíná jednu neblahou (pro zasahujícího lékaře) událost, která se stala před pár lety v Brně. Rodička si při komplikacích u domácího porodu nechala zavolat záchranku. Přivolaný lékař dítě převezl do porodnice, která byla shodou okolností vzdálena pouze necelý kilometr. Jenomže rodiče si to nepřáli a lékaře zažalovali. Soudní tahanice lékař nepřežil. ;-( Dodnes je mi z toho smutno. ;-€ Některé matky se budou bít za právo neoddělit dítě od matky za každou cenu. Zřejmě i za cenu života.

2 0
možnosti
Foto

Ano, to si pamatuji. Doktor ze záchranky neměl neonatologickou specializaci a nebyl si stavem dítěte jist. Bylo sice jen podchlazené, ale on prostě nevěděl...výsledek tragický.

Dnešní individualismus a hra na práva jde často přes mrtvoly nejen pomyslně. Pokud ohrozíme jen svůj život, je to nejspíš naše právo ( i když u dětí je to k diskusi). Pokud ale ohrožujeme jiné, tam už jsem velmi, velmi proti.

0 1
možnosti
Foto

Jani přesně, vozím zdravotnice každý den do práce, slyším to. Únava a někdy bezmoc, kdy ani medicína nepomůže. A právě proto bychom my "normální" rodinní příslušníci nebo i pacienti měli zůstat pokorní a nemluvit jim do toho, neplést se do něčeho, čemu nerozumíme a neumíme.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivi, za Tvůj čas i zamyšlení. Mám to podobně, jen, přiznávám, že se do léčby "pletu" a je to pro mne spíš partnerství. Klidně se zajedu poradit ještě i jinam, ptám se...ale k tomu všemu je pak potřeba respekt.

I tenkrát jsem si lékaře i postupy pečlivě vybírala. Ale pak holt nevyváděla, když jsem na lékaře, kterého jsme chtěli, čekala "jak blbá" tři hodiny v naprosto narvané čekárně, kde jsem ho jen občas zahlédla přeběhnout splaveného potem po chodbě, nebo když se odkládala operace, protože onemocněla "ta správná" anestezioložka...

A rodinní příslušníci, ti jsou "jen" podpora. Nerodinné pobíhačky s diktafonem prostě nebrat...

2 1
možnosti
Foto

hezky si to napsala a popsala...a ur čitě daleko víc lidsky, než byl článek na který reaguješ.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, že ses zastavil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané. Na rozdíl od pana Jaroše myslím, že včetně titulku. :-)

3 1
možnosti
Foto

J26a82n89a 30M73a61j21o38v66á

31. 3. 2018 23:10

Děkuji Vám, Marie.

0 0
možnosti

R^ Přesně jste to napsala, úplně přesně.R^

2 0
možnosti
Foto

J81a54n43a 61M35a84j50o26v85á

31. 3. 2018 22:36

Děkuji Dano, nějak mne to přinutilo. Beránek musel počkat...

0 0
možnosti

R98a70d42e90k 38J55a85r78o95š

31. 3. 2018 21:28

Prosím, neurážejte Boha. Nikoliv, že Bůh nechce, nýbrž, že Bůh nezasahuje...

Jinak sdílím Vaši radost a samozřejmě pokroku a úspěchům medicíny Vivat!!! R^

1 0
možnosti
Foto

J71a95n38a 45M41a76j62o66v14á

31. 3. 2018 21:46

Radku, omlouvám se, urážet jsem oravdu nechtěla. Jen jsem, nejspíš nešikovně,hledala návaznost na články o tom, jak se matka z Ustí nad Labem na JIRP neocitla....

Možná to nebylo šťastné, tak mi to promiňte.

Mimochodem, dnes se stejná vada léčí už zase jinak a zase šetrněji. A to je dobře. Tím víc - mějme rozum a nechme v těch akutních chvílích medicínu konat.

Děkuji, že jste napsal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.