Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá vzpomínka na kamarádaV. Drž se Davide, držím ti palce i když se neznáme.V

1 0
možnosti

Davide, napsal jsi to o kamarádovi moc krásně. Určitě by měl z toho velkou radost...a kdoví...možná i má.

2 0
možnosti
Foto

Tohle povídání je opravdu Davidovo, tak jsem to do článku nechtěla připisovat, ale můj velký respekt a úcta patří i Kubovým rodičům, kteří celé ty roky dokázali zůstat spolu a poprat se s osudem společně. Mají můj obdiv a kdybych mohla, pošlu jim energii pro tyhle mizerné dny.

A Kubo...Vám dobrý let do vyšších sfér.V

3 0
možnosti

Teď už může Kuba dělat všechno to, co mu tady tělo nedovolilo...V Ale že to byl bojovníkVV

4 0
možnosti
Foto

když se řekne važ si života...neni to fráze.

3 0
možnosti

Někdy to život kroutí jinak, než si přejeme. Jsem si ale jistej, že tam, kde Jakub je, běhá, skáče a dejcha na plný pecky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.