Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jani, to nebyla pohádka, že?:-)

3 0
možnosti
Foto

Proto se to, Honzo, rovnou i jmenuje hádanka. Pohádka to totiž opravdu není. Děkuji, za to pozorné čtení a zamyšlení. Vážím si ho.

1 0
možnosti
DS

Jani, to je šílený... hodně Síly a Lásky (nebo spíše Síly Lásky) přeji všem ve Vévodství a všem, kdo do něj přichází se srdcem otevřeným a s Láskou, ideálně těm, kdo tam patří...V Držte seR^

2 0
možnosti
Foto

No, já bych řekla, že klíče od Vévodství si už pohlídá Vévoda sám. Byl by taky nemoudrý, kdyby je nechal jen tak ležet u vstupu.

1 0
možnosti
Foto

Mám ráda pohádky, fantazii a zamotané konce. Myslím, že Ztracenec by mohl být klidně můj brácha, protože jsem právě zjistila, že jsem PaKo (odpovídají tomu i mé iniciály), teď teprve jsem zjistila, že Jana M. z blogu a Jana P. z FB jsou jedna duše a jedno tělo. Promiň, Jani, někdy mám dlouhé vedení.

Moc pěkná pohádka a pěkné rozuzlení (moje vlastní).R^;-D

1 0
možnosti
Foto

J68a26n69a 11M83a68j78o27v45á

11. 9. 2017 23:02

Promiň, Pavli,to není záměr. Prostě jsem se během svého "blogového života" normálně vdala :-).

Počkej...že bych s tou hádankou nějak souvisela??? Okrajově?

A...věcně...Ztracence bys za bráchu asi nchtěla...a nejspíš žádnou roli v této hádance.

1 0
možnosti

Někdy jsou ty sudičky poněkud výstřední, a pak dělají ty lidské osudy pěkné veletoče.

Moc dobře napsané, Jano!

1 0
možnosti
Foto

J24a72n19a 51M92a66j76o67v96á

11. 9. 2017 22:39

Já to jen, Marie, zapsala. Netvořila.

A dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.