Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakoby nestačil ten text - ještě to foto!:-))) Sakriš!:-D

Mám já to štěstí, že takový obchůdek v okolí nemám! Takový chleba je nad všemi laskominami světa!

A ten člověčí kontakt jako bonus, je prostě nenahraditelný!

Moc prima!

2 0
možnosti
Foto

J48a37n40a 50M30a42j44o51v50á

10. 8. 2017 11:50

Neskutečně mě to tak baví, když jsem kdysi nestihla nakoupit a chleba prodali jsem dostala vizitku, že si mám radši zavolat a schovají mi :-))).

1 0
možnosti

To je velká radost!:-)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.