Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, nové vlčice.R^

Sáru si umím představit velmi dobře. Snad nebude za deset let litovat odříkané zábavy...

1 0
možnosti
Foto

J49a98n90a 39M97a74j82o59v93á

31. 7. 2017 18:52

Děkuji, že ses zastavila, Klárko. Kdo ví, co bude se Sárou za deset let, posledujeme to, jo? :-)))

1 0
možnosti

Jano, ano!R^ Hledám ty odkazy na další povídky - a nevidím je. Je chyba u mne?

1 0
možnosti
Foto

Musíš pátrat trochu víc do minulosti, jsou tam dvě a mají stejný název;-)

0 0
možnosti

Hezké, inspirativní. Děkuji a těším se na pokračováníR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Vítejte Ivo, děkuji a těším se na viděnou kdekoliv.

0 0
možnosti

No toto! To je ale pěkně napsané.

Tož už brzo vyjde ta knížka, že?

A nebudeš nás dlouho napínat, ne?

Jani, díky, žes mě vyslyšela!

0 0
možnosti
Foto

Dneska se vydávají jen věci veselé a to vlčice nejsou a nemůžou být. Kdo by to četl :-)). Ale moc děkuji a pokusím se.

1 0
možnosti
Foto

Jani, četla jsem to jedním dechem. Tohle píše sám životR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.