Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ZUŠky umí podchytit a vychovat nejeden talent. Bylo by škoda, aby děti, které mají chuť malovat, zpívat nebo na něco hrát, seděly jen doma u počítače. Loni jsem byla na absolventské výstavě dcer (chodí na výtvarku do ZUŠky už od první třídy) a žasla jsem, co všechno ta děcka z výtvarky dokážou. S talentem je to jako s květinama - člověk ho musí pěstovat a starat se o něj, jinak v pozdějším věku zanikne.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J43a37n23a 87M93a16j26o57v71á

24. 5. 2017 21:21

Pavli, taky to tak vnímám, díky.R^

0 0
možnosti
Foto

Takové prolnutí generací...R^Věřím, že to byl super zážitek!:-)

1 0
možnosti
Foto

J41a47n73a 34M73a43j95o74v45á

24. 5. 2017 21:22

Byl. Snad i proto, že to bylo výjimečné. :-)

1 0
možnosti
Foto

když hrál syn poprve na besídce, hrál jsem s ním čtyřručku...v programu bylo napsáno...Jaromír Šiša 2 roky klavíru, Jaromír šiša 40 let klavíru.:-)

5 0
možnosti
Foto

Děkuji, myslím, že by ses dojala s námi :-)

1 0
možnosti
Foto

Není malých filharmoniků. Jsou jen příliš velká violoncella. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

Jene a kdybys viděl ten mega akordeon...až jsem s jeho ovladatelem celou dobu nedýchala.

0 0
možnosti
Foto

:-)Tak to muselo byt krasneR^

1 0
možnosti
Foto

Bylo, Honzo. Myslím, že Soňa by ani neodkryla objektiv. Tak nějak nebyl čas.

0 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný článek. Je krásné, když se najde taková spousta dětí a mladých, kteří nesedí jen u počítače...;-). Kroměříž je nádherná. R^

2 0
možnosti
Foto

Hani, skoro si myslím, že stihnou obojí. Je ale pravda, že v Kroměříži je ta atmosféra vzdělávání dětí asi součástí místní "městské duše". Nevyrostla jsem tady a při návštěvách to vždycky intenzivně vnímala. A byli fakt překvapiví a dobří. K tomu si představuji ty lidi za jejich zády a jejich práci...

0 0
možnosti
DS

Super, Jani R^. To muselo a určitě i bude prima R^

1 0
možnosti
Foto

Bylo a bude :-). Díky :-)

0 0
možnosti

Jano, to muselo být moc krásné. V úžasném prostředí, a všichni s touhou, zvládnout to co nejlépe.

Dík, že ses o to podělila. Fotky ukazují, že jsou to správní mladí muzikanti...

1 0
možnosti
Foto

J11a75n94a 32M14a19j90o56v28á

23. 5. 2017 23:15

Díky, Marie :-). Ještě ten zvuk, ten chybí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.