Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

betlemy dobry, trosku lepsi svetlo by neskodilo jinak fakt hezky:-P

0 0
možnosti

moc krasne ..skoda ze uz je po vanocich

0 0
možnosti

Krásné, pohladí duši...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-)děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Jani, pěkné ohlédnutí za těm,i adventními svátky, ale vždyť vlastně stále trvajíR^

1 0
možnosti
Foto

Ještě nám svítí stromeček :-). Díky, Pavle.

0 0
možnosti
Foto

Hezké :-). Na Betlémy se moc dívat nehodím, ale vždy obdivuji tvořivost a atmosféru.

1 0
možnosti
Foto

Je to taková místní " vánoční pohádková cesta" Betlém je i v muzeu, ale přes členité sklo ho nedokážu vyfotit.

Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, moc pěkné, díky za trochu svátečního klidu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné... vážně...já, Jano, ne že bych jako barokní figura v tranzu velebila věci církevní pateticky,ale je fakt, že s dětmi odjakživa betlémy nevynecháváme ... no... mně to totiž výždycky připomene dětství, tu hru na nějakou prostorovost scény, kdy je vše malé, dětské, svět lidí a my v něm - jako ,,tudy,, chodíme,a tak...krásné dětské představy na ,, jako,,.

1 0
možnosti
Foto

Radko, jsme nevěřící, ale tohle nějak patří k evropské historii a mám dojem, že k základním znalostem. A cesta po betlémech je tady prostě rituál při němž děti nejen vidí, ale taky se mnohé poví...určitě to není špatně.

1 0
možnosti
Foto

I já Vám děkuji

0 0
možnosti

J79a51r31a 15R50a31n95k

2. 1. 2016 19:20

KrsaneR^ a jste letos prvni, to bude Jaromir Sisa plakat:-)

0 0
možnosti
Foto

Jarda mé klopýtání předběhne elegantně a jakoby nic :-)

1 0
možnosti
Foto

To je krása! Moc se povedlo, Jano!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, mám dojem, že Vám by se tady, Šárko, libilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.