Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Dlouho jsem tu nebyla ... ale ...  fujtosemiulevilo!!! Díky, JAno!

0 0
možnosti
Foto

Happy end s krásnými fotkami. Víte, Janí, že jsem na té rozhledně nebyla a to jsem jednu dobu jezdila do Rožnova 3x týdně ? :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za happyending!:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to já ne :-), to ONI. Ale užili jsme si to :-).

Díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Uf, uf jsem si oddechl. Co více si přát, hezký škobrtání a znovu objevení pejska. Jani jsem moc rád.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle :-)

0 0
možnosti
Foto

Jano, slzou jsem zamackla.👍

0 0
možnosti
Foto

Ale jen nepatrnou, že jo?;-)

0 0
možnosti
DT

Konec dobrý, všechno dobré. R^

A ty stavby jsou vážně krásně pohádkové. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě se v nějakém hezkém dni chystám vyrazit do Luhačovic, tam je to jako z pohádky, zkusím něco vyfotit, i když už to bude bez psí story.

Díky.

1 0
možnosti
Foto

a příště...doporučuju na kole z Trojanovic nahoru...a po aklimatizaci dolu k Bečvě na nejdelší říční cyklostezku u nás:-)

0 0
možnosti
Foto

A tu znám, dyť je "naša" :-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, ta místa miluji a nejvíc šťastné návraty, co víc si přát R^;-)

0 0
možnosti
Foto

K tobě už je to coby kamenem dohodil?

0 0
možnosti
ZS

R^To jsem ráda, že to dobře dopadlo...

Pěkný fotky, Jani

1 0
možnosti
Foto

Jsi hodná, že ses stavila :-)

0 0
možnosti
Foto

Já vím, zas ty moje fotky...a zvířátka...

Díky:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.