Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ krásné město, nádherné zahrady  a pěkné fotky k tomu:-)

0 0
možnosti
Foto

J27a59n42a 66M70a55j26o28v89á

10. 6. 2015 21:46

Soni, vítám Vás a děkuji. Vyřídím cestou do práce "městu", že se Vám líbí.;-)

0 0
možnosti
JG

Krásné město, fotky moc povedené. Já tam nikdy nebyla, takže děkuji za seznámeníR^

0 0
možnosti
Foto

J30a13n17a 77M25a14j81o36v81á

10. 6. 2015 20:12

Říkala jsem si, že bych letos mohla fotit hlavně "doma", protože tu krásu přehlížím... tak třeba přibude. Moc děkuji za návštěvu. Je tady opravdu krásně.

0 0
možnosti
MM

Krásné město, chodila jsem tam do školy. Moc hezké fotky.:-)

0 0
možnosti
Foto

J92a96n77a 38M42a79j41o91v24á

10. 6. 2015 11:07

Že by to bylo město vašich prvních lásek?? ;-)

0 0
možnosti
ZN

Město mého dětství - trávila jsem tam každé prázdniny i víkendy - díky za připomenutí.

0 0
možnosti
Foto

Taky jste tu měla babičku jako já? 

Děkuji.

0 0
možnosti
JH

Milá Jamajko, jsi Dáma Kroměříže! Bravo!  Krásné fotografie, nemlich text.

0 0
možnosti
Foto

Taková vzácná  návštěva :-),  děkuji, že ses zastavila :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za seznámení, už se trochu známe.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

už si tykáte? To je fajn :-)

0 0
možnosti
Foto

Kromě říže se mi moc líbila ta vstupní mříže :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vede k Arcibiskupskému gymnáziu, místo pro matematiky jako dělané :-)

2 0
možnosti
Foto

Loni jsem tu seznamku vzala moc hopem, ale i ta krátká procházka (i s odborným výkladem) stála za to.:-)

1 0
možnosti
Foto

Kroměříž je škoda odbýt :-)

1 0
možnosti
DT

Krásné to tam máte. R^:-) Nikdy jsem tam nebyla ale mám odtamtud jednu kamarádku. Díky za virtuální seznámení s vašimi krásnými stavbami. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Dano, vynasnažím se takových procházek posílat víc :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani tam jsem byl - no už to je dlouho a tak jen díky za připomenutí

2 0
možnosti
Foto

Spousta mužů tady trávila vojnu. Dneska je armáda pryč a areály se zvolna mění. Ale ty jsem nefotila :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.