Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jani, jako obvykle ... R^V:-)

0 0
možnosti
Foto

Jano, sám život píše ty nejzajímavější příběhy a toto je jeden z nich,... díky R^

0 0
možnosti
Foto

R^Obyčejné a lidské. Obyčejné příběhy dokážou být mnohdy daleko zajímavější a věci důležitější než bůhvíjaké neobyčejné:-)

1 0
možnosti
Foto

J81a65n64a 41M14a20j71o80v23á

17. 3. 2015 21:40

Začátky a konce takové jsou. Díky, Honzo.

1 0
možnosti
Foto

Hezké R^

Já dělala "tatínka" při porodu své dcery, vnučka se mi narodíla přímo před očima.

A když se ten Zázrak stal, vzlykala jsem tak, že se to ani nedá nijak popsat, prostě tak "obyčejně - neobyčejně".

1 0
možnosti
Foto

Sláva Verunkám;-) (jednu mám doma...9 let)

Ať žijí ve zdraví a štěstí;-)

0 0
možnosti
Foto

...myslím mrňata. I když Verunky taky.

0 0
možnosti

Jani, to mi nedělej, bečím tu dojetím ;-(:-)R^

2 0
možnosti

A smutkem (jsem přes ty slzy nedočetla závorku na konci;-O);-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS