Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Mrzí mne že jsme Tušku nestihly...

1 0
možnosti
Foto

Vzácná návštěva, vítej :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Klárko:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Obdivuji, jak se dokážete vcítit do dětských hrdinů.

1 3
možnosti
Foto

Možná jsem někde v tom věku ustrnula :-).

Děkuji, překvapila jste mne.

0 0
možnosti

Jojo.. život... tak nějak mám pocit, že tohle není mystifikace. 

... karma pro vás ...

2 0
možnosti
Foto

Dano, díky moc.

Mystifikace...trochu je a trochu není, život na podobné příběhy "lepí", občas je (se souhlasem) nějak zamotám, třikrát přeložím a převálím, občas dva spojím nebo kousek "vystřihnu".

Nějak mám pocit, že jsou to temné kouty do kterých by se mělo svítit.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, že jste se zastavil.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS