Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám přečtené všechny vaše povídky a každé ráno se k vám dívám, jestli si zase něco pěkného nepřečtu. Jde vám to! R^

0 0
možnosti
Foto

Julie, tak teď jste mne dostala...moc díky.

0 0
možnosti
Foto

Já jen pořád nevím, proč si ta maminka myslela, že je tatínek tyran... proč vlastně utekla, když byl tatínek takový hodný, nacvíc evidentně dobrý učitel? Pořád mi to nějak rozum nebere... ale dala bych tatínkovi nějaké špatné a mamince nějaké dobré vlastnosti, aby ta povídka byla hodnověrnější.

0 0
možnosti
Foto

Dávejte. Co chcete, kam chcete. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Skleníkové dítě (to jako já),které prožilo nádherné dětství v úplné rodině, jen čte,žasne a civí8-o

Karma, budu číst dál:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Šárko. Až o mne něco cvrnkne, zas napíšu - já to neumím tak pěkně plánovat jako Ty :-).

0 0
možnosti
Foto

R^ Blbé je jen to, že tu knihu píše život...

0 0
možnosti
Foto

Jen se, Heli, inspiruje a tak nějak odráží...díky.

1 0
možnosti

Bezva. Bude pokračování?

1 0
možnosti
Foto

Neplánovala jsem...8-o.

0 0
možnosti
Foto

Šifra mistra Antonína ;-). Díky, že jste zašel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.