Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky napsane ale ...brrrr :-(

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, moc děkuji.

To téma je větší než vypadá, příběhy delší, než by bylo pro nás "běžné smrtelníky" k jakémukoliv pochopení. A celoživotní následky...raději ani nedomýšlet. Vlastně ne, tohle by se mělo domýšlet do důsledků a co nejrychleji.

1 0
možnosti

Vy můžete psát o bolesti, protože Vaše pomyslná náruč, Vaše srdce a ten úsměv, jsou lékem. Vy umíte hojit nějakým jinak zjevným způsobem. To je to, co přesahuje sí'´t a monitor, co evidentně existuje a žije svým vlastním způsobem a z Vás to čiší až ke mně, zatímco spíte .-)

j

3 0
možnosti
Foto

Jarmilko, jak to děláte, že píšete písmenka jako my ostatní a přichází cosi,co působí jako pás slunce, který se prodral mezi mraky a dopadne přímo k tomu, kterému jsou písmenka určena?

Moc děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno ... mám asi tisíc otázek, bude pokračování? ?

1 0
možnosti
Foto

Nevím, co by se muselo stát, aby nebylo...(budu-li tady)

0 0
možnosti

Je to fikce nebo je to pravé... to ono jak jste psala onehdy?

0 0
možnosti
Foto

Nechám to na Vaší úvaze, mohu?

0 0
možnosti

Toňasovi přeji, aby se poměr sil brzo otočil, a za tohle svoji mámu jednou zmlátil až budou lunty lítat.  Už jsem psalk vícekrát. NEVERIM na žádný chudáky týraný seniory, Věřím že se jen zlo vrací svým původcům a pokládám to za HAPPYEND.

0 0
možnosti
Foto

Martine, v poslední době nad tímhle hodně přemýšlím. Kdo jsou ty děti lidí, které se od nich "odvrátili" a oni teď chodí a stěžují si, že jsou děti nevděčné? Věřím i vím, že takové jsou, ale jsou to všechny? Není to (často) tak, jak si zasloužíme a jak si vztahy s dětmi vytvoříme? Kus pravdy mít budete zcela určitě.

x

Kdyby náš povídkový Toňas mámě, třeba i v obraně, pár facek vrátil, nejspíš by neváhala letět na policii a hlásit napadení. A nejspíš by se i cítila v právu. Oni ti kluci rychle rostou a dřív nebo později se bránit začnou, jenže co pak s duší teenagera?

1 0
možnosti

Tak to je síla... trochu mi trvalo, než jsem pochopila ... ale popsala jste to parádně :-)

0 0
možnosti
Foto

J38a25n52a 95M79a17j50o52v28á

10. 1. 2014 18:56

Zuzi, děkuji :-). Časem vyřídím i hlavním "hrdinům".

0 0
možnosti
Foto

Síla:-(R^

Těším se na Tebe (na vás)V

1 0
možnosti
Foto

J65a52n38a 14M11a57j14o46v73á

10. 1. 2014 17:56

Děkuji. Chvilku mi trvalo, než tohle šlo napsat....

I my se těšíme. Mám ti vysvětlit, že kuřecí masko se zeleninkou je dieta!

2 0
možnosti
Foto

J65a49n84a 75M74a59j74o34v66á

10. 1. 2014 17:30

Díky, že ses stavila:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.