Diskuse

Fatal error

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se připojuji s uznáním za článek. Karma, ale vlastně bych byl raději, kdyby takové situace byly pouze science fiction. Část z toho, bohužel, jsem poznal a asi ještě budu poznávat. Není to u konce.

1 0
možnosti
Foto

J41a75n61a 74M86a73j23o31v50á

11. 10. 2013 8:34

Otto, už jsem to někde psala. Mé povídky jsou blízké skutečnosti, jen tak nějak kloužou jedna po druhé a taky v čase...

x

Tahle není výjimka.

0 0
možnosti

Tak tohle mě dostalo... po přečtení jsem ještě pár minut nehnutě civěl do monitoru. To se mi stává málokdy. Asi že mi to připomíná několik podobných a až příliš reálných příběhů z mého okolí.

Přirozeně karma jako hrom!

1 0
možnosti
Foto

J63a42n50a 56M72a13j61o51v49á

11. 10. 2013 8:32

Lukáši, moc děkuji. Už jenom to, že jste dočetl až do konce je pro mne uznání - na monitor je to dlouhé. Krátit už mi nešlo :-(.

x

Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.