Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kočky to já můžu...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Já chtěla také kočku gaučovou, ale mám prvotřídní pumu :). Ten náš šelma si chodí na mejdan do koruny sousedovic vzrostlého ořechu a pak mi nosí domů ptáčky, které před mýma očima rdousí. Je to sadista, jenž nemá slitování ani s těmi ubohými tvorečky a už vůbec ho nezajímá moje alergie na peří...

1 0
možnosti
Foto

J42a57n53a 55M63a10j17o31v87á

19. 8. 2013 15:27

A donesla jste mu potvrzení od doktora, že vám s tím nesmí domů, lump? (náš Ježíšek zas o víkendu parkoval u sousedů pod lískou a najednou letěl tak, že zabrzdil až čumákem o dveře (nečekal, že budou zavřené). a ona tam,  zlý světe dív se!, ž-á-b-a.

2 0
možnosti
Foto

Příjemné čtení! :-)

0 0
možnosti
Foto

J55a81n63a 58M36a62j97o38v39á

19. 8. 2013 11:00

Děkuji :-), vyřídím doma.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji :-) (i za uprchlíky).

0 0
možnosti

pěkní kočičáci. a proč jsou jen domovní? bojíte se o ně?

0 0
možnosti
Foto

J12a38n61a 19M75a66j61o34v83á

18. 8. 2013 19:21

Katko, narodili se mamince v paneláku, my jsme je převezli do paneláku a schválně vybírali plemeno, kterému je tak dobře. Jsou to ragdollové - kočkopsi. Jenže nevědí, jak vypadá auto, že když utečou po stříšce, nedostanou se zpátky, necítí potřebu lézt do výšek - snad proto, že jim ve visu ochabnou svaly, takže jsou nešikovní (naši kocouři běžně padají). Ale mají úžasné povahy, jsou fixovaní na lidi, skvělí k dětem. Co jsme v domě, chodí s námi ven, ale přes den a tak nějak pod kontrolou - kousek za zahradou je hodně rušná silnice.

0 0
možnosti

lituji Vaše kocoury.náš kocour má plnou volnost v tom kam chodí a kdy se vrátí. A on se vrátí vždycky, protože je mu u nás velmi dobře v létě i v zimě, a vždy se dostane k něčemu dobrému k jídlu. Vaši kocouři o krásu přirody přicházejí. Zkuste jim dát trochu volnosti, pokud se mají u Vás dobře vrátí se vždycky a, hlavně, neztratí se. nemusíte je hledat, mají svůj instikt, nemusíte mít strach

0 0
možnosti
Foto

J18a32n72a 97M32a58j41o43v11á

18. 8. 2013 19:17

Ragdollci...inu...to je jakobyste chtěl po mně, abych si vlastníma rukama ulovila rybu. Naše kocourky není proč litovat, máte prostě jiné. A není kočka jako kočka. Díky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.