Diskuse

Kafe s M.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, Jano...Vy jste mě dala!Vzpomínka na maminku, je vždycky moc živá, ale přesně vím, že by sama nebyla pro smutnění. Díky moc za článeček, s tím kafem už víte, jak na tom jsem:-)...turek je pro mě droga a navíc, když je v puntíkatým hrnečku, to nemá chybuR^

1 0
možnosti
Foto

J92a38n70a 23M30a74j57o37v62á

14. 7. 2013 22:30

Puntíky jsou u nás dokonce na výběr. Červené a modré R^

0 0
možnosti
Foto

Celý svět by byl krásnější, kdyby všichni měli tak skvělé maminky, nebo kdyby si toho aspoň dokázali vážit. Pro mne jsou oba moji rodičem sluncem mého života, pochopitelně spolu s těmi dvěma čertíky, a jsem ráda, že si tu společnou kávu stále můžeme dopřávat! Jen se bojím, že se mi maminka ve svých sedmdesáti letech uúčtuje. Místo aby vyrazila třeba do lesa na houby, což je její vášeň, stále pracuje a pracuje... Za vaše krásné vyznání pochopitelně karma R^

0 0
možnosti
Foto

Heli, zní to blbě, ale ať si dělá, co je jí libo...už může. A to kafe si dejte dobrý! Dám si s vámi, jo? :-)

1 0
možnosti
Foto

Podobně vzpomínám na zahradě už druhé léto.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vítejte tedy u kávy, Heleno :-). Díky.

0 0
možnosti
Foto

Jaké štěstí, že svojí mamince stále mohu vařit kávu, jednou až dvakrát denně, má taktéž ráda jedině turka, bez mléka, ale s cukrem. Hezký článek, a tu zahradu s kytkami úplně vidím před sebou, zrovna kvetou lilie, viďte??

2 0
možnosti
Foto

Naše už odkvetaji.. taky je mám moc ráda. A kafe...to si uzivejte. Diky.

0 0
možnosti

Já jsem měla takovouhle babičku. Mámu ne, ale babičku ano, tak je mi po ní smutno.... Jdu si uvařit kafe a pak vydrhnu balkon, jistě by se jí tak víc líbil víc čistý a voňavý, než označkovaný od nového nápadníka našich kočiček....ovšem až po té kávě.;-)

0 0
možnosti

oprava: ....tak líbil víc čistý...

0 0
možnosti
Foto

Hezký :-)

Život není vždycky sviňa, ale když je sem tam ouvej, je fajn, když nám to spiklenecky někdo řekne, jako že v tom nejsme sami a musíme bojovat...

R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Štěpánko ;-D

0 0
možnosti
Foto

Už dlouho se chystám napsat něco o mé MAMINCE. Netroufám si a proto každý takový článek mne dojímá:-). DěkujiR^.V

0 0
možnosti
Foto

Příště zkusím veseleji,jo? :-)

1 0
možnosti
Foto

Janičko, moc hezká vzpomínka - a také jste mě málem rozbrečela...:-)

0 0
možnosti
Foto

A to zas NE. Honem hnek, jdu postavit vodu, žádné smutno!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Cetl jsem to dvakrat. Proto, ze se mi to libilo a pak po druhe jeste vic libilo, to jsem uz vedel, ze mluvite o mamince. Dokonce mam slzu v oku. Dekuji, mate hezkou dusi, preji vam jen stesti.

1 0
možnosti
Foto

Úsměv, nebo to povim Barunce !! ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.