Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PájaZítra

6. 4. 2011 14:43
teď nechápu

jestli si dobře pamatuju, současný kocouřátka jste si před vánocema odněkud přivezli, a teď píšete o jejich potenciálním sourozenectví - to jako máte už zdřívějška páreček kočku a kocoura? já myslel, že před koťatama jste chvíli nic neměli...

0 0
možnosti

majova

6. 4. 2011 22:06
Re: teď nechápu

asi jsem to napsala málo srozumitelně, ale měla jsem strach, aby to nebyla "reklama na chovnou stanici" - kocouřátka budou mít opravdové sourozence, ale ne u nás, ale v Kunovicích od "biologických rodičů". Zůstali jsme totiž (k mé velké radosti) v kontaktu, víme, jak se ostatní kočky a kočičáci mají, je to fajn. A těm našim je to samozřejmě naprosto "šumák" :-).

0 0
možnosti

Ježikača

6. 4. 2011 0:30
fešná

mňaučka

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.