Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

janacz

4. 4. 2011 14:51
Další

Zato kočka Sisi nesnáší, když mi kamoška stříhá vlasy. V

0 0
možnosti

janacz

4. 4. 2011 14:55
Re: Další

Kočka Tinka mi nechce dovolit chodit do práce. Lehne si před dveře, naježí se a nelze ji odstranit.  v tu chvíli je těžká   jako cent. V

0 0
možnosti

janacz

1. 4. 2011 15:07
Kocour Ríša

mi nechce dovolit se koupat ve vaně. Ječí a tahá mě ven z vody tlapkou. Myslí si že voda je škodlivá. Ale nechal si to vysvětlit. V

0 0
možnosti

majova

4. 4. 2011 12:54
Re: Kocour Ríša

kocour záchranář :-), to se máte fajn :-)

0 0
možnosti

jjyyy

29. 3. 2011 22:48
Děkuji.

Já tomu říkal dávno před oficialitama felis terapie. Možná, je to gramaticky špatně, to mě už dlouho nezajímá. Zneužívání Češtiny je krásné. Kočka prostě je, aby byla.

Naše modrá perská kočka Terezka I. Filípek kdosipamatujekolikátý byla první živou kočkou na návštěvě Muzea kočky někde na jihu Čech. Doporučuji navštívit s kočkou i bez kočky. "Čas strávený s kočkou na pstruhách se do života nepočítá."MUDr.Bc.. 

0 0
možnosti

majova

30. 3. 2011 0:02
Re: Děkuji.

Děkuji moc :-)

0 0
možnosti

jjyyy

28. 3. 2011 23:22
Kočky dnes vynechám.Musím to někomu napsat.

Dlouhý příběh. Starám se o nemocného otce a s ním i o jeho zrovna už staré slepice a jeho devítileté štěně Flat Coated Retrievera. Dvě slepice byly nemocné, ale pořád žraly, pokud jsem je posadil ke korýtku. Včera jedna vypadala hodně špatně a druhá jakš takš. Před časem jsem už jednu musel zabít, když úplně přestala žrát.  Dopoledne, když jsem je přišel zkontrolovat a nakrmit, našel jsem vedle korýtka ležet mrtvou slepici a ta druhá, nemocná seděla vedle té mrtvé a PŘIKRÝVALA JI JEDNÍM KŘÍDLEM, jako kdyby ji chránila. V kapse mám mobil a vyfotit to mi nedošlo. Beru v noci prášky a dopoledne mi to ještě vůbec nemyslí. Opravdu nevím, jak se k tomu postavit. Zabil, upekl a snědl jsem za život spousty zvířat.

Alespoň : dnes se moje cizí venkovní kočka Mačky nechala dvakrát pochovat a jednou dokonce začala v náručí příst. Na klíně mi už dlouho žere z ruky, pochování nemá ani měsíční frekvence.

0 0
možnosti

Barry Goldwater

29. 3. 2011 8:35
Re: Kočky dnes vynechám.Musím to někomu napsat.

Smrt ze světa neodstraníme. Je nedílnou součástí života. Naším úkolem je snížit míru utrpení. To dokážeme, pokud chceme. Já vím, že to víte.

0 0
možnosti

Sidonie_11

28. 3. 2011 18:05
Karma!

Krásný článek! O felinoterapii slyším poprvé a klobouk dolů před těmi, kdo ty kočky dokáže vychovat. :o)

Ale připomněla jste mi naše kocourky - jeden už není (vzpomínka na něj tady: http://zdenkavesela.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=169913&bk=91155 ), nevrátil se nám z "letního tahu" ;-(, tak jsme od sousedky dostali k Vánocům jinýho http://zdenkavesela.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=169605&bk=49920 ). Ale oba mají stejné zvyky: rádi lehají na mém křesle a přesně vystihnou ten moment, kdy si jdu třeba jenom pro pití do kuchyně, takže si pak už nemám kam sednout. ;-D A sotva se ozvou první zvuky naklepávání masa, ať je kocour kde je, okamžitě je v kuchyni a hází očka na "paní kuchyně", ať mu něco dá. ;-D

0 0
možnosti

majova

28. 3. 2011 21:17
Re: Karma!

Máte fajn kocourka :-), jakto, že ty potvůrky tohle dělají naprosto dokonale? Naše předchozí věděla, že půjdu krájet maso snad ještě dřív, než já :-).

0 0
možnosti

DanielPuschman

28. 3. 2011 10:49
kočky a smečky

"Nikdy si je "neochočíme", zatímco ony si raz-dva omotají kolem drápku nás."

Tohle není pravda. Problém je, že se koukáte na kočky z hlediska smečkového (kolektivního) tvora. Kočka vás prostě bere jako jinou kočku. Nemá potřebu si někoho omotávat kolem čehokoli, protože je individualita. Proto je mám taky tak rád.

Mimochodem, co je to "ochočit si" - jako vydrilovat na bezpodmínečnou poslušnost na slovo? Tohle se s kočkou naštěstí nikdy nepovede. Ale kočka vás bude respektovat, když jí samotnou respektujete. Já se všema kočkama, co se mnou bydlí a kdy bydlely, vycházím a vycházel naprosto hladce. Pokud si vás oblíbí, tak si všímají, co chcete a vyjdou vám vstříc.

Kočce nenařídíte, že "támhle nesmí". Ale můžete jí naznačit, že je vám příjemnější, když se rozhodne tam nechodit, a ona to bere v potaz. Pokud se s tou kočkou máte navzájem rádi. Já submisivním lidem neberu jejich radost z toho, jak si je kočka "ochočila", ale je to omyl. Kočky jsou mimo smečkovou hierarchii.

0 0
možnosti

kočka

28. 3. 2011 9:19
Hezké a milé jako vždy :-)

Karma a přeji hezký den!

0 0
možnosti

majova

28. 3. 2011 21:17
Re: Hezké a milé jako vždy :-)

Děkuji :-)

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

28. 3. 2011 9:05
taky

jsme měli léčivého kocoura. Zvláště měl zájem o léčení mojí zašité dásně...:-)

Ale připadá mi jako zázrak vychovat kočku - felinoterapeutku, rozpoznat u kotěte, že se na to vůbec hodí a pak ji naučit.

0 0
možnosti

majova

28. 3. 2011 21:19
Re: taky

No, taky to tak cítím. Když mi o tom Petra - chovatelka říkala, přemýšlela jsem stejně...jak těžké je vybrat správnou kočku. Ale ona ji z koťat nějak odhadovala, je pravda, že i ty naše darebáky popsala přesně. Jen jí musím napsat, že se dneska oba dobře schovali před třícentimetrovým "chodícím" broukem, co jsem jim přinesla z hračkářství, hrdinové :-)

0 0
možnosti

lutra

28. 3. 2011 8:51
Felinoterapie je

dobrá věc, někteří občané však zapomínají na nutnou zdravotní péči. Onehdá jsme si vzali od jedné paní kotě, které inzerovala, bylo zo začervené, že člověk neví, co si o té ženské má myslet. V minulosti jsme také pochovali 2kočky na  krevní choroby (leukóza), pokud člověk nemá ještě zkušenosti a neudělá včas všechna očkování, může se to vymstít.

0 0
možnosti

DanielPuschman

28. 3. 2011 10:52
Re: Felinoterapie je

První je potřeba udělat, když k vám přijde jakákoli kočka odkudkoli, je návštěva veta, odčervení, frontline a tak dále. Zejména takové ty milé "kočičí paní" s narvanými "depozity" jsou vám schopné bez varování předat kočku s vážným zdravotním problémem a tvrdit, že je "jen trochu nastydlá" - když tomu budete věřit, tak vám klidně umře v rukou.

Fakt první cesta musí být k vetovi na prohlídku.

0 0
možnosti

captain cook

28. 3. 2011 0:26
kocky!

At ziji, predou a delaji nam radost:-)R^R^

0 0
možnosti

kočka

28. 3. 2011 9:17
Re: kocky!

Tak tak,já si teda užívám kočičí přízeň jednou za čas u tety,protože na vlastní kočičku bych neměla čas,ale jsou to zlatíčka!

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.