Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bellbenn

4. 10. 2010 22:59
Někde v diskuzi na počátku

svého blogování o seznamkách jste slíbila, že své příspěvky na toto téma pojmete v poněkud veselejší stylu... Zatím jste stále ve fázi vážného úsměvu a věcného konstatování seznamkových faktů... Co s tím Jano uděláte...?;-)

0 0
možnosti

majova

4. 10. 2010 23:06
Re: Někde v diskuzi na počátku

a sakra...tak to se zkusím polepšit. Mně to lehké příjde, tedy až na ten dnešní, neb dneska jsem lehce černě pobavena jakýmsi urputným pánem, který se do této kategorie hodí a tak nějak mi ji připomněl. Vy to čtete vážně? Fíííha, někde jsem udělala chybu. Že bych na tom byla jakou soudruzi z NDR??? Nicméně - hlubokosklon - vy to snad vážně čtete...a pamatujete si...týýý jo :-).

0 0
možnosti

Xavon

4. 10. 2010 21:22
karma sem karma tam

ale vysvětlete mi, drahá autorko, proč má relativně mladá a snad i atraktivní ženská potřebu hledat partnera v seznamkách?

0 0
možnosti

majova

4. 10. 2010 21:27
Re: karma sem karma tam

I řekla bych, že proto, že je sama :-) ? :-). Alespoň u mne to tak bylo :-)

0 0
možnosti

Pallas Athena

4. 10. 2010 21:18
Proc pisete pouze o seznamkach?

Nic ve zlem, jen se ptam;-)

0 0
možnosti

majova

4. 10. 2010 21:20
Re: Proc pisete pouze o seznamkach?

Nepíšu :-), koukněte :-). Minulý příspěvek je o Klokáncích, ten předtím o tanečních, dva o komunálních volbách :-)...

0 0
možnosti

Mastodont

4. 10. 2010 20:19
Karma ...

Škoda že si spousta chlapů neuvědomuje, o co lepší je převrácený přístup! Chcete ženu štíhlou, vzdělanou a milující děti? Hledejte spíš takovou, která není tlustá, není blbá a děti ji neštvou ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.