Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kabourka

22. 9. 2010 13:36
Báječný článek

Vystihla jste to. Moc hezky. A k tomu přidejte ještě kampaň v tisku. Znám jednoho, který se například chlubí tím, že se setkal s Gottem. Fotku umístil do obecních novin ve stylu: mrkněte, jak jsem skvělý, když jsem oddával jeho dceru! Je to výkon státní správy a on je oprávněný oddávat. To je ta zásluha.;-D

0 0
možnosti
JM

majova

22. 9. 2010 23:36
Re: Báječný článek

Dekuji za písmenka. No, po svém dnešním úžasu (jsem trošku alergická na populismus) určitě ještě něco přidám i do blogu. Upřímně, nejdřív to musím vydýchat, ať se mi vrátí nadhled :-) nad nímž zatím převažuje ryzí úžas nad neuvěřitelnou neomaleností...tož tak.

0 0
možnosti
M

mortinel

21. 9. 2010 23:42
Jen bych se zeptal...

Máte víc zmapované seznamky, nebo komunální politiku...! V obou případech se tam očividně vyskytuje několik málo slušných jedinců a nejméně tři řitní svěrače lumpů...! Kdo to ví, odpoví... ;-):-);-D

0 0
možnosti
JM

majova

21. 9. 2010 23:55
Re: Jen bych se zeptal...

děkuji za písmenka :-). řekla bych, že maličko víc tu politiku. Ostatně, proto o ní nepíšu a "navážno" ani nikdy nebudu. Nebo určitě ne tady :-). I tohle jsou jen zamyšlení.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.