Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sabka

19. 9. 2010 10:05
jednou jsem to taky zkusila a nelituji,

sice jsem svého "prince" nepotkala, ale pár dobrých kámošů jo. S jedním si občas vyrazím na kole, s dalším na koně a další mě naučil tenis. To nejlepší nakonec: jednoho z adeptů jsem seznámila s mou nej kámoškou a bingo! Už jsou 3 roky spolu a vypadá to, že i zůstanou. Mám z toho velkou radost. Takže holky : nebojte se seznamek! R^

0 0
možnosti

APEG

16. 9. 2010 16:10
Nezlobte se na mne..

..ale tolik článků o seznamkách, nemáte Vy také nějakou agenturu?;-)

Seznamky neodsuzuji, je to komunikační prostor jako každý jiný. Svého času jsem to také zkoušela. Z množství nabídek a pohledávky se mi až tajil dech. Ale seznámit se přes seznamku je něco jako pracovní pohovor, stejně při několika letmých setkáních o druhém nic nezjistíte, jen to pozitivní, co se Vám snaží předkládat. Druhá věc je, že když se ten druhý neumí prezentovat, můžete ho klidně vyřadit z konkurzu, i když by to mohl být ten pravý.

Ale seznamky naprosto neodsuzuji, přes seznamku jsem se seznámila s kamarádem, který mě pak přivedl do skupinky lidí, kde jsem našla současného přítele. Vlastně když už jsem to nebrala jako párování ale jako seznámení s novými lidmi. Kamarádi jsme zůstali, i když občas z žertu brblá, že přišel zkrátka. Nemá cenu chtít se seznámit za každou cenu, buď to přijde, nebo ne. 

0 0
možnosti

majova

16. 9. 2010 22:06
Re: Nezlobte se na mne..

Hezký den, nemám. Ty jo, to je dobrý nápad, ne? :-). Kdybych měla, tak víc chválím :-). Takhle se skoro s obtížemi vyvažuje, aby nebyli pánové za trdélka. Jenže...holt mám za ty roky historky klučičí - s holkama jsem se neseznamovala :-)

0 0
možnosti

petratuc

15. 9. 2010 21:08
Určitě napište o internetových seznamkách víc,

Jano. Mnoha dosud váhajícím lidem to může dodat odvahy. Já osobně jsem sice na internetu udělala spíše špatnou zkušenost (zdálo se mi,že mezi seznamováníchtivými pány se vyskytuje výrazně více podivínů,než znám z běžného života), ale nakonec jsem se po určitém "otrkání" a ztrátě ostychu úspěšně seznámila jinde. Internetové etapy tak v žádném případě nelituju.

0 0
možnosti

majova

15. 9. 2010 23:47
Re: Určitě napište o internetových seznamkách víc,

Moc děkuji za písmenka :-), potěšila mne. Ale je to internetové otrkání docela dobrá škola, že? :-)

0 0
možnosti

LenkaC

15. 9. 2010 15:23
Komunikaci na internetu

považuju za dobrou věc (všeobecně) a protože jsem také zůstala sama,  přihlásila se před rokem do jedné ze Seznamek. Výsledek ? Momentálně jsem odhlášená a snad za čas budu mít zase náladu.....uvidíme :-) Výběr poněkud tristní - většinou se hlásí pánové mladší, kteří se cítí doma nevytížení, oblíbený je také virtuální sex 8-o Pokud se našel  někdo věkově vhodný a volný, tak se mi zdál většinou nepoužitelný nebo je zdaleka...a s fotkami, které neukazují obličej mám taky zkušenosti...nejsem pesimistka, ale prostě mne to nějak přestalo bavit :-/ 

0 0
možnosti

drunek_angel

15. 9. 2010 15:27
Re: Komunikaci na internetu

Neberte to tak vazne. Kluci co si to vyfoti a pak poslou nestoji za zminku ;-) A ze je spousta chlapu co hleda milenku? No a co? Kdyz o ne nemate zajem, tak jim to jednoduse reknete :-) co v tom hledat nejakou slozitost ...

0 0
možnosti

drunek_angel

15. 9. 2010 15:19
No

Seznamku doporucuju. Bud na seznameni nebo na otrkani. Je to proste sranda. Skutecne to nejdulezitejsi je brat to s nadhledem. Ok, jeste jedna vec. Nelhat. Kdyz ta druha na konci dratu nema zajem, tak at si trhne ;-)

Co se tyce zpusobu virtualniho randeni. Nevic se mi osvedcilo prvnim vzkazem poslat babu treba na squash, nebo brusle nebo do zoo. Virtualita nema moc smysl a clovek si vytvari falesne predstavy - takze hura do realu. V podstate jsem to bral jako prochazeni ulici, kde vsichni v podstate stoji o seznameni ...

A jak to dopadlo? Spousta uletu, spousta srandy, tak 1-2x trapas. Svou manzelku jsem potkal, jak uz to tak byva v realu. Ale stalo to za to, jako matfyzak jsem se vazne hezky otrkal :-)

0 0
možnosti

Camino

15. 9. 2010 21:49
Re: No

drunek_angel, na par mesicu jsem se take pobavila a ted mam uz treti zimu kamarada (jenom!) na lyzovani. :-)

0 0
možnosti

Ewabi

15. 9. 2010 14:47
zázraky se asi nedějí,

ale určitě je internet jedna z možností. Nemám s tím zkušenost, ale sousedka našla přítele přes seznamku a jsou spolu (i v nepřízni osudu) už hezkých pár let ... a také hledala nějakou dobu

0 0
možnosti

bukajan

15. 9. 2010 13:31
Seznamka na netu - akt zoufalství?

Víte, seznamuji se na netu již řadu let a prošel si už nejedním zajímavým vztahem. Jen bych si tu na tomto místě dovolil malou poznámku.

Nesnažte se seznamovat jen proto, aby vás vztah s druhým člověkem naplnil, udělal šťastným, šťastnou ... tak to prostě opravdu nefunguje... časem zjistíte, že se vaše představy neshodují s novou realitou a začnete zvažovat - novou šanci ... Na netu je to přece tak snadné... Dáte si nový inzerát, nebo prostě jen na některý odpovíte ... A tak se u nejednoho z nás rozjede nekončící spirála navazování stále nových vztahů a jejich následných rozchodů.

Jenže právě v tom je podle mne ten zakopaný pes. Jsme jako malé dítě v hračkářství - neví kterou hračku si má vlastně vybrat. Je proto dobré si udělat dopředu alespoň trochu jasno, koho vlastně hledám a sebekriticky zvážit u toho i své šance.

Přeji všem (i sobě) šťastnou volbu ...

Honza Buka (Tp) V

0 0
možnosti

majova

15. 9. 2010 14:44
Re: Seznamka na netu - akt zoufalství?

Hezký den, děkuji moc :-), moje článečky vznikají právě proto, že se ze seznamky stala zkušenost - nalezeno mám, ale to nemůžete samozřejmě vědět -to je v tom prvním příspěvečku kdysi dávno :-). A naprosto s vámi souhlasím s úsměvným povzdechem, jestli mi se z některé třeba neznáme :-). Přeji hodně štěstí a půvabný podzim :-).

0 0
možnosti

Hanka Novotná

15. 9. 2010 12:50
Jéé, tak spadněte

nějakýmu fešákovi do klína v metru nebo tramvaji a je to. A hned zjistíte, jestli to má smysl nebo ne.;-)

0 0
možnosti

parnassius

15. 9. 2010 13:15
Re: Jéé, tak spadněte

Ty jsi už dlouho nejela metrem, viď:-P?

0 0
možnosti

Jestřábník

15. 9. 2010 12:44
Přeju hodně štěstí!

Jojo, není to jednoduché se seznámit, když člověku není sladkých -náct, leccos už pamatuje a na těle i duši je to znát. Seznamování v pozdějším věku je složitější i v tom, že člověk už má za sebou kus života, většinou má ex-manžela a nějaké děti, nejlépe pubertální. Totéž protistrana. Takže to pak není jen o seznamování DVOU láskychtivých jedinců, ale je třeba řešit, jak mě přijmou jeho odrostlé děti a moje děti zase jeho, jak moc nám do života budou plést naši ex-. i jak zvládneme to, že nám stárnou rodiče a potřebují naši péči. Taky už nejsme  tak krásní a pevní jako v mládí, máme nějaká kila navíc, tu a tam vrásky, začínají zdravotní problémy... Ale i tak stojí za to to nevzdávat a zkoušet to - třeba to vyjde! Však můžeme nabídnout toleranci, nadhled, životní zkušenosti a snad i špetku moudrosti ;-) Držím palce všem, kdo to čtou. S mým mužským jsme se seznámili taky přes internet a budeme se brát, i když máme celkem 3 puberťáky a nám je dohromady přesně 100 let :-) Mějte se :-)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

15. 9. 2010 11:31
no, hodně štěstí

:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS