Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pollux2424

1. 9. 2010 18:31
Moje zkušenost

Ty problémy a úvahy znám. Jeden čas jsem se pokoušel najít partnerku pomocí seznamek. Neměl jsem kvůli pracovnímu vytížení čas chodit na nějaké "akce". Net je prostě rychlejší, pohodlnější. Dle mých zkušeností, je to spíš možnost najít milenku, ale vážný vztah se hledá dost obtížně a

dost dlouho. Navíc všechny seznamky na internetu jsou v podstatě stejné. Založit profil, napsat něco o sobě a čekat. Tak jsem tupě zakládal profily, čekal, že někoho zaujmu a brouzdal po profilech. V lepším případě jsem zadal koho hledám, odkud, atd. a on "z toho" někdo vypadl. Jenže jsme prohodili pár vět a tím to většinou skončilo... Nakonec jsem se seznámil zcela normální cestou, ale - nedávno jsem náhodou narazil na seznamku GOOBER.CZ a nadchla mě. Seznámení neprobíhá klasicky, ale formou soutěže, když vyhrajete, dostanete navíc zážitek (večeře při svíčkách, plavba po Vltavě, vyhlídkový let...). Fakt zajímavé a neotřelé - chce-li někdo zkusit něco zábavnějšího než klasickou seznamku, dávám tip.

0 0
možnosti
FK

manilaman

1. 9. 2010 3:09
Nemam zkusenosti se seznamkou

alespon v Cechach jsem to nezkousel, ale po pravde, nejak tomu neverim. Proto asi nezkousim. 

Pripada mi to jako posledni krok ke nenalezenemu stesti, ktere vas ale muze cekat na pristi zastavce autobusu.

Jsou vyjimky a jsou stastne vyjimky, to jsem slysel, videl a cetl.

Na svetovych seznamkach se vsak zena setkava s hulvaty, kteri si chteji "ulevit", hledaji takove, ktere "jsou ochotne", vubec to neni typicke seznamovani, spis je to honba za "masem". Vas pribeh ale zni hezky. si proto ze jste to hezky popsala., Libi se mi vas styl.:-)

0 0
možnosti
IX

IfčaX

1. 9. 2010 10:18
Re: Nemam zkusenosti se seznamkou

No... štěstí nalezené na příští zastávce autobusu patří rovněž k výjimkám...

S těmi hulváty máte pravdu, ale na druhou stranu, na netu máte to kouzelné tlačítko "zařadit mezi ignorované". Zbavit se hulváta, na kterého narazíte na autobusové zastávce je těžší... a někdy i nebezpečnější...

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

1. 9. 2010 1:44
Partner, kterého hledáte, je pravděpodobně na dosah

Jedna moje známá (přes 50) našla partnera přes internet. Během seznamování zjistili, že jsou ze stejného městečka (2500 obyvatel), jako děti žili ob dva domy od sebe a denně spolu mluví. Už spolu několik let spokojeně žijí.

0 0
možnosti
B

benbell

1. 9. 2010 0:28
Není to jednoduché...

S úsměvem jsem si přečetl popis Vaší srážky s internetovým seznamováním, znám to... Navíc mám takovou zkušenost, že když už se objeví vhodný protějšek, je ze vzdálenější oblasti mimo váš ,,dosah"... Sice si píšete, prokecáte spoustu hodin na Skype, jste si blízcí, třeba pak prožijete krásné setkání, ale... Jste oba realisti a víte, že vztah na dálku nemá perspektivu... Že hledáte spřízněnou duši ve svém bližším okolí, kde máte své zázemí umožňující nejen nezávislost v rozhodování..., ale i své povinnosti, před kterými nechcete ani nemůžete utíkat... Vzájemná komunikace zvolna vázne... Pak odmailujete jen přání k vánocům nebo svátku... Jste 40+ nebo víc +, kolem sebe nemáte prakticky reálnou možnost k navázání vztahu, tak kouknete opatrně na seznamku... a jste zase na začátku... Kdo to nezažil, nemůže mi rozumět... Nejsem pesimista, jen vím, že hledání není jednoduché...:-)

0 0
možnosti
AT

Antek

1. 9. 2010 0:27
Seznamka

No já jsem se se svou manželkou seznámil pomocí internetu,konkrétně stesti.cz.Taky jsem si nedával žádnou naději,většinou to byl samý vš,sš,bohulibé koníčky,finančně zajištění,atd.Musím zaklepat-zatím si opravdu rozumíme,sem tam nějaký mráček se přežene,ale to patří k životu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.