Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jirha

23. 10. 2009 18:51
Škoda jen

že nejde tomuto článku karmu přidělit fakt se hodí.

0 0
možnosti

lost

23. 10. 2009 18:50
ježišmarja

nevíte jak se ten blog píše ? TECHNICKY

??:-)

0 0
možnosti

jirha

23. 10. 2009 18:52
Re: ježišmarja

Vím už jsem zaregistrovanej ale sám jsem nic nenapsal protože se stydím uveřejnit vlastní fotku což je podmínka :-)

0 0
možnosti

oldiess

23. 10. 2009 18:35
karma

Škoda že jste si místo babiččiny karmy nevybavila třeba píseň Johna Lennona Instant karma, to byste byla hned blíž. Ale jinak nebojte, kodex držíte fest - mezi články máte pauzu víc než hodinu, takže brzy přijdou i dukáty;-D Jen si te\ď nejsem jistej, jestli psaní o karmách a tak nepatří do soukromých

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.