Co nového budeme mít ve městě po volbách?

21. 09. 2010 23:17:48
A pořád si říkám - nepiš o politice, nepiš o politice, nepiš o politice. A co kdyby jen o té komunální? A vlastně jenom trošku? A jen z pohledu zvědavého voliče? No tak dobře. Výjimečně.

Zaujalo mne to dneska u semaforu. Plakát předvolební. Nebudu psát kterého seskupení, protože zatím nemám pocit, že je co nadšeně chválit nebo divoce kritizovat.

Prostě jsem mačkala takové to tlačitko, co má chodcům spustit zelenou a přitom koukala na ten plakát. Sliboval mi letní kino. Tedy mimo jiné. Až jsem se zasnila. Jó, to bývaly časy. Pěkně s dekou do "letňásku", párek na tácku, film a hvězdy nad hlavou. To by se mi líbilo. Místo letního kina jsou dneska patrové garáže. No, přiznejme, taky jsou potřeba. Ale ten letňák, to by byla romantika.

Koupila jsem si rohlík a sytější viděla věci jinak. No jo, kino. Ale kde? Jak? A za co? Vrtalo mi to hlavou až do večera. To už jsem se ale poptala chytrého "gúgla", kde najdu další volební programy našich adeptů na řízení města. Je jich letos jedenáct. Jako datum mého narození. Tradiční znám. Ale ti noví? Co chtějí ukázat? Něco jsem našla a něco ne. A to jsem se vám dozvěděla věcí. Nejen letní kino, ale i rozhledna bude. A taky sportovní areál a nový bazén a sportovní hala a... a... a...

Duše se mi zatetelila radostí, jak se to budeme mít. Jenže pak přišlo to známé obezřetné..."kde"..."jak"..."za co"?? Pustila jsem se do hledání lídrů stran. Nevěřili byste, jak utajené dovedou mít kontakty. Nakonec jsem našla, co jsem potřebovala. A jako zodpovědná volička se poptala, jaké jsou ty plány. Teď se těším na odpovědi. Ať vím.

Protože líbivá slova na plakátky umím napsat taky. Dokonce bych možná zvládla i hezčí. A téměř určitě bez chyb.

A jen doufám, že nejsem jediný volič, který se ptá. Volíme přece skutečné lidi a realizovatelné plány. Ne plakáty u semaforu.

Autor: Jana Majová | úterý 21.9.2010 23:17 | karma článku: 9.95 | přečteno: 2111x

Další články blogera

Jana Majová

Stalker

Žijeme silný příběh. Je zcela pravdivý a žijeme ho tak dlouho, že jsme už přestali vyhlížet jeho konec. Devastuje nám každodenní život, mění naši realitu. Tak se žije, když si vás vyhlédne někdo, kdo se rozhodl vám ničit život.

18.9.2022 v 23:05 | Karma článku: 36.70 | Přečteno: 3532 | Diskuse

Jana Majová

Marie Milá (Šípková)

Jak je ten svět pomíjivý, že? Už týden mi svítí v kalendáři, že máš dnes narozeniny. A Ty? Ty se teď odněkud z vyššího levelu samotného Bytí nejspíš s nadhledem usmíváš. Marie.

3.2.2022 v 18:26 | Karma článku: 23.41 | Přečteno: 511 | Diskuse

Další články z rubriky Zlín

Mirka Pantlíková

„Pane policajte, máte pumpu?“

K napsání tohoto článku o úsměvných příhodách s našimi vnuky mě inspiroval článek blogerky Jitky Štanclové, ve kterém popisuje zážitky ze svého „babičkovského“ života.

19.7.2022 v 17:35 | Karma článku: 21.45 | Přečteno: 739 | Diskuse

David Kalčík

Začátek roku jak vyšije

Na silvestra si přátelé přejí hodně štěstí, hlavně zdraví, což je opravdu hezký zvyk. U nás ten nový rok nezačal zrovna podle mých představ.

17.1.2022 v 9:26 | Karma článku: 20.43 | Přečteno: 614 | Diskuse
Počet článků 324 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 959

Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...